Є що нам сказати?
Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або напишіть начальнику метрополітену.

Рухомий склад і спецтехніка

У Київському метрополітені використовується багато типів стандартного пасажирського рухомого складу - вагони Є, Єж, 81-717/714 та їх модифікації і поїзд "Славутич". Також на Сирецько-Печерській лінії працює перший поїзд метро виробництва Крюківського вагонобудівного заводу. Пасажирські поїзди приписані до трьох депо - "Дарниця", "Оболонь" і "Харківське".

Після відкриття Київського метрополітену у ньому використовувалися тривагонні поїзди з вагонів типу Д, які через кілька років були замінені на новітні "Є". Водночас збільшено і довжину поїздів - до чотирьох вагонів. Зараз всі поїзди складаються з 5 вагонів на всіх лініях.

Щоб переглянути основну технічну інформацію про поїзди, а також креслення та фото, виберіть тип, що вас цікавить, нижче.

Тип ДТип ДТип Є та модифікаціїТипи Є*Тип 81-717/714Тип 81-717/714Поїзд "Славутич"Поїзд "Славутич"Поїзди виробництва КВБЗПоїзди виробництва КВБЗ 

Тип 81-540.2К Тип 81-7080

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спеціальна техніка

Це різноманітна спеціальна техніка, яка використовується в метрополітені для технічного обслуговування і ремонту колій, перевезення вантажів, проведення навантажувально-розвантажувальних робіт, мийки тунелів та інших споруд, прибирання снігу на відкритих дільницях та інших необхідних робіт. Зазвичай вона використовується у виробничих зонах або у тунелях вночі - тому побачити пасажирам її достатньо важко.

Мотовоз МГМ1 виробництва Муромського заводуСпецтехніка. Автокран.Вантажний вагонМашина ВПРСАвтодрезина

 

mastercard

Картка киянина

Довіряй ЗСУ!

Допомога учасникам антитерористичної операції

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»

Головні правила безвізового режиму з ЄС