Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Метрополітен відкриває таємниці

Киян ознайомили з роботою електродепо "Дарниця" та вагоноремонтного заводу

Столична підземка розкриває все більше таємниць своєї роботи широкому загалу. Так, учора з нагоди 52-ї річниці підприємства кияни мали змогу ознайомитись з роботою метро, як-то кажуть, із середини. Гостям показали, де відстоюються потяги, де їх миють, ремонтують та як контролюється процес їх виходу та зняття з лінії. Також всі охочі поспілкувалися з безпосереднім учасником відкриття столичного метрополітену в 1960 році Миколою Куриленком.

Як розповів “Хрещатику” ветеран столичної підземки, з того часу в роботі метрополітену багато що змінилося — він розширився й значно оновився. “Сучасні потяги набагато комфортніші, ніж ті, на яких ми працювали. Й зараз машиніст їздить сам, а тоді обов’язково мав бути з помічником”,— зазначає пан Куриленко. Він пригадує, що відкриття метро у столиці було справжнім святом для киян. “У перший день роботи охочих проїхатись було чимало. Хоча були й такі, які боялись спускатися на перони станцій”,— пригадує Микола Трохимович.

Нині ж метро — звичний вид транспорту для киян. Й люди навіть не уявляють, що ж відбувається з потягом після закриття станцій. Для найбільш цікавих вчора метрополітен влаштував День відкритих дверей, де охочим розповіли та показали зовсім інше життя столичної підземки. Екскурсійну групу провели по всій території Дарницького електродепо. У першу чергу гостям показали цех відстою рухомого складу. “Тут стоять потяги, які не задіяні в перевезенні пасажирів”,— розповів начальник електродепо Микола Іщук.

За його словами, у пікові години на лінію виходять усі потяги, коли ж зменшується пасажиропотік, частину з них знімають з ліній й вони відстоюються до наступного виїзду. Також у цьому цеху перевіряють технічний стан потяга та прибирають, щоб з депо він вийшов справним та чистим.

Побували гості й на блокпосту електродепо, де чергова регулює розстановку потягів, які заходять на територію підприємства, а також маневри, які виконуються для ремонту рухомого складу протягом дня. Такі заходи проводяться для постійного контролю виконання графіка руху поїздів й безперервного техобслуговування.
Показали екскурсантам й кімнати для відпочинку машиністів (на підприємстві 18 таких приміщень). Тут кожен з них може відпочити після зміни і навіть при потребі заночувати, якщо вранці потрібно виводити потяг на лінію.

Ознайомили екскурсантів й з роботою вагоноремонтного заводу. Саме сюди раз у три роки на плановий ремонт потрапляють потяги столичного метрополітену. Цей об’єкт неабияк зацікавив молодих людей, які прийшли на екскурсію. Киянин Ярослав Сагайда на таку екскурсію потрапив вперше. “Цікаво було подивитись, як працює метрополітен,— це просто гігантський механізм. Як пасажири, ми бачимо лише частку його споруд. Було цікаво дізнатись, як тут організована робота”, — каже хлопець.

Джерело: Хрещатик, 02.11.12, http://www.kreschatic.kiev.ua/ua/4175/art/1351798646.html

Ваша оцінка: Ні Середня оцінка: 3.9 (24 голоси)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»