Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

У столичному метрополітені укладають безстикові рейки

Ефективні технології почали застосовуватися у колійному господарстві київської підземки. Зокрема, ведеться заміна дефектних рейок на нові безстикові. Останні, як надійніші в експлуатації, так і дозволяють зменшити рівень шуму під час поїздки.

З початку року уже змонтовано 2,6 км нових рейок, 15 комплектів стрілочних переводів та 1216 шпал. Крім того, виконано капітальний ремонт 3 ескалаторів, у роботі знаходиться обладнання на станції «Вокзальна». Паралельно на Сирецько –Печерській та Куренівсько-Червоноармійській лініях триває хімічне закріплення ґрунтів.

Вищеописані роботи – лише невелика частина всього об’єму, який виконується працівниками підприємства для забезпечення належного рівня пасажирських перевезень.

Минулої ночі представники ЗМІ мали унікальну нагоду проінспектувати хід нічних робіт у тунелі на перегоні між станціями «Політехнічний інститут» - «Вокзальна».

«Зараз ми з вами знаходимось на одній ділянці з багатьох. Щоночі 1500 співробітників виходять у зміну та виконують усі необхідні ремонти за коротке вікно у 4 години, аби з самого ранку наші пасажири могли швидко та безпечно дістатися у своїх справах», - пояснив начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський.

Ремонтні роботи у тунелях – одні з найважчих для виконання у всіх метрополітенах, оскільки габарити конструкцій вкрай обмежують можливості для автоматизації процесів.

«У підземці відбулося багато технічних змін, однак це ті процеси, які в щоденному русі не бачить пасажир. Нам важливо, щоб кияни знали над чим ми працюємо, бо це підвищення якості послуги, яку люди оплачують», - додав керівник підприємства.

Розвиток сучасного транспорту – один із пріоритетів міської влади. За останнім дослідженням фахівців Київського міжнародного інституту соціології, метрополітен в лідерах серед підприємств для забезпечення пасажирських перевезень у місті.

За словами директора Департаменту транспортної інфраструктури Сергія Майзеля, міська влада займається загальною транспортною моделлю для столиці. За дорученням голови КМДА Віталія Кличка разом з німецькими експертами та потенційними інвесторами зараз розглядається розвиток четвертої гілки метро на масив "Троєщина", а також потенційний напрямок на "Виноградар".

Середня оцінка: 2.5 (36 голосів )

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»