Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Про роботу засобів оплати проїзду у метрополітені

Шановні пасажири!

Як діяти коли:

1. некоректно спрацювала картка е-квитка (KyivSmartCard та Картка киянина) - зателефонувати на гарячу лінію оператора КП "ГІОЦ" 044-366 55 55 або зайти на сайт оператора та скористатися телеграм-ботом оператора, або звернутися на фб-сторінку KyivSmardCard та залишити повідомлення.

2. некоректно спрацювала чи зламалась картка метро - звернутися до сервісного центру. Вони працюють на станціях "Майдан Незалежності", "Дорогожичі", "Дарниця", "Політехнічний інститут", «Почайна» та «Хрещатик» з 8 до 19 без вихідних. Техперерва 12-12.30

3. некоректно спрацювала безконтактна банківська картка - залишити інформацію ТУТ, вказавши перші та останні 4 цифри номеру картки, власника, станцію та час, коли стався випадок. Фахівці метрополітену та КП "ГІОЦ" по своїх напрямках опрацьовують кожне звернення

Середня оцінка: 1.1 (196 голосів )

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»