Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Залишити звернення

Ви можете залишити свої запитання, побажання, чи пропозиції по роботі метрополітену, зателефонувавши за номером 1551, дзвінки на який - безкоштовні зі стаціонарних телефонів і для абонентів операторів мобільного зв’язку «Київстар», «Vodafone» та «Lifecell» або скористатися електронним зверненням.


У разі некоректного спрацювання банківської картки на жовтому турнікеті  просимо залишити звернення ТУТ 


Якщо виникли питання щодо роботи е-квитка (Kyiv Smart Card), Муніципальної картки «Картка киянина», Ви можете зателефонувати за номером «гарячої лінії» оператора системи КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (044) 366-55-55.


Також свої запитання, побажання чи пропозиції по роботі метрополітену, можна залишити, зателефонувавши на «Гарячу лінію метрополітену» за телефоном (044) 537-55-05. З 01.08.2018 зазначений номер телефону обслуговується цілодобово операторами КБУ «Контактний центр міста Києва». Зазначаємо, що вартість дзвінків тарифікується операторами зв’язку.


 

Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції від 02.07.2015 за № 577-VIII внесено зміни та доповнення до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» передбачено, що у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, контактний номер телефону, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслана відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

 

Примітка:

1. Закон України від 02.10.1996 № 393-96-ВР «Про звернення громадян»

2. Закон України від 02.07.2015 №577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції»

e-Квиток

mastercard

Картка киянина

Головні правила безвізового режиму з ЄС

Довіряй ЗСУ!

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»

Інформаційний відеоролик про імунопрофілактику

Профілактика грипу та ГРВІ

Дорожні небезпеки

Профілактика інфарктів та інсультів