Пн, 12/04/2021 - 14:06
У 1 кварталі 2021 року у Київському метрополітені було замінено 434 шпали. З них 120 - на залізобетонні та 314 - на дерев’яні.
Зазначимо, що залізобетонні шпали укладаються на відкритих ділянках, окрім мостів, та на території електродепо, а дерев’яні - в тунелях. Також підприємство опрацьовує варіанти використання полімерно-композитних шпал, що виробляються з перероблених матеріалів.
Крім того у зазначений період було проведено заміну 1,6 км. рейок. Щоночі для виконання таких робіт виходить понад 500 працівників підземки.
Заміна рейок та шпал – одні з найважчих робіт для виконання і проводяться фактично вручну, оскільки габарити конструкцій метро вкрай обмежують можливості автоматизації процесів.
Нагадаємо, що експлуатаційна довжина ліній Київського метрополітену складає – 69,6 км.