Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Метрополітен. Основне: 8 - 15 серпня

Минулого тижня Київський метрополітен перевіз 3,5 мільйона пасажирів.
 
За цей період фахівці підприємства провели необхідні планові ремонтні роботи. Зокрема, замінили 61 шпалу, 8 брусів на стрілочних переводах та 25 метрів рейок. Також тривають капітальні ремонти ескалаторів на пересадці «Золоті ворота»-«Театральна» та на станції «Контрактова площа».
 
Крім цього, на станції “Тараса Шевченка” розпочались роботи по заміні пасажирської автоматики. Для пасажирів станція працює у звичайному режимі, всі роботи виконуються у нічну зміну. Зазначимо, що нове обладнання приймає усі електронні способи оплати проїзду, а саме:

  • Транспортна картка;
  • Qr-квиток;
  • Qr-код, згенерований у додатку «Київ Цифровий»;
  • Безконтактна банківська картка;
  • Мобільні додатки ApplePay та Google Pay.

 
Нагадуємо, оператором оплати проїзду у громадському транспорті визначено КП «ГіОЦ», у разі виникнення запитань просимо телефонувати на гарячу лінію оператора (044) 366 55 55.
 
Інтервали руху поїздів у пікові години становлять 4-5 хвилин, у між пік – 8-10 хвилин. Детальний графік руху поїздів та режим роботи станцій за посиланням http://metro.kyiv.ua/node/103
Нагадаємо, що під час повітряної тривоги рух поїздів наземними ділянками призупиняється, а підземні станції працюють як укриття цілодобово.
Прохід на станцію у комендантську годину (з 23:00 до 5:00) під час повітряної тривоги такий:

  • при вході в метрополітен як укриття обов’язково мати документ-посвідчення особи;
  • прохід на станції для укриття забезпечують правоохоронці. Контакт поліції розміщено біля входу. Також для виклику чергового можна скористатися дзвоником біля вхідних дверей;
  • уночі працює той же вестибюль, що й у денну зміну.

Просимо дотримуватися правил воєнного стану.
 

Ще немає голосів

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»