Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Метрополітен. Основне: 16 - 23 січня.

Минулого тижня, із 16 до 23 січня, столичною підземкою скористалися майже 3,9 мільйона пасажирів, із яких 926 тисяч – пільговики. 

Також за цей час провели необхідні планові ремонтні роботи: замінено 26 шпал,  4 мостові бруси, 30 стрілочних  брусів та 12,5 метра рейки. На станціях «Дружби народів» та «Шулявська»  тривають почергові капітальні ремонти ескалаторів.

Інтервали руху поїздів у пікові години становлять 4-5 хвилини, у міжпік – 8-10 хвилин. Детальна інформація про графік роботи метрополітену за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/7290.

Нагадаємо, що у київському метрополітені доступні такі засоби оплати проїзду:

  • транспортною карткою;

  • qr-квитком;

  • qr-кодом, згенерованим у додатку «Київ Цифровий»;

  • безконтактною банківською карткою;

  • мобільними додатками ApplePay та Google Pay.

Оператором оплати проїзду у громадському транспорті визначено КП «ГіОЦ», у разі виникнення запитань необхідно телефонувати на гарячу лінію оператора: (044) 366-55-55.

Під час повітряної тривоги рух поїздів наземними ділянками призупиняється, а підземні станції працюють як укриття цілодобово.

Прохід на станцію в комендантську годину (із 23:00 до 05:00) під час повітряної тривоги такий:

  • при вході в метрополітен як укриття обов’язково необхідно мати документ – посвідчення особи;

  • прохід на станції для укриття забезпечують правоохоронці. Контакт поліції розміщено біля входу. Також для виклику чергового можна скористатися дзвоником біля вхідних дверей;

  • уночі працює той же вестибюль, що й у денну зміну.

 

Середня оцінка: 5 (2 голоси)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»