Відкрита: 27 грудня 2011 року.
Пасажиропотік: 9,8 тис.
Працює на вхід: 05:56 (вихід №1 — обладнаний ескалатором), 05:53 (вихід №2) – 00:04
Конструкція: мілкого закладання, односклепінна.
Вихід у місто: вул. Васильківська, просп. Академіка Глушкова, Національний комплекс "Експоцентр України", корпуси Національного університету імені Тараса Шевченка, Інститут менеджменту та фінансів, Національний університет біоресурсів та природокористування.
Головний інженер проекту: С. Крашньов,
Головний архітектор проекту: В. Гнєвишев,
Архітектори: Т. Целіковська, А. Юхновський, О. Нашивочніков, Є. Пащенко, Ю. Кравченко, за участю О. Панченка.
У складі станційного комплексу розміщені пасажирські, службові та технологічні приміщення, які забезпечують технологічну роботу систем та контроль за станом усіх конструкцій і технологічних систем як, власне, станції, так і прилеглих полуперегонів дільниці лінії метрополітену.
Оскільки станція є підземним об’єктом, із зовнішнього опорядження присутні лише виходи з підземних переходів з накриттям їх павільйонів. Виходи являють собою парапет, облицьований червоним гранітом Межерічського родовища. Павільйони – сталевий каркас, фарбований емалями типу "Металік" світло-сірого кольору, критий зверху алюмінієвими конструкціями з освітленням світловими ліхтарями та боковими вітражами, заповненими склом "триплекс". На входах встановлено двері типу "Метро".
В оздобленні станції використані довговічні опоряджувальні матеріали. Колійна стіна облицьована білим полірованим мармуром, цоколь із чорного полірованого габро. Підлога платформи виконана із плит шліфованих гранітів українських родовищ. Шутц-лінія вже традиційна для Київського метрополітену – з плитки типу "Грес" з випуклим рельєфом "Увага". Така плитка дозволяє краще орієнтуватися інвалідам з вадами зору. У тій же гамі виконаний вестибюль станції.
Односклепінна стеля платформної ділянки фарбована білою водоемульсійною фарбою. По конструкції склепіння встановлено дзеркальні арки з алюмінієвих профілів, які закривають штраби для прокладання комунікацій до візуальної інформації, гучномовців та аварійного освітлення. Це одночасно декорує стелю. Основне джерело освітлення платформи – люстри по осі станції.
Станція обладнана ліфтами з рівня підлоги вестибюлів до рівня пасажирських платформ і ліфтом з рівня землі до рівня підлоги вестибюлю для переміщення людей з фізичними вадами та осіб, що їх супроводжують. Шахта ліфта виконана з тонованого скла та алюмінію. Вихід із вестибюлю №1 обладнаний ескалаторним підйомом з трьома стрічками, а вихід №2 обладнаний ліфтом.
Доступність станції: станція "Виставковий центр" пристосована для пересування осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, зокрема обладнана 2 ліфтами.
Links:
[1] http://www.metro.kyiv.ua/sites/default/files/images/IMG_5238.jpg
[2] http://www.metro.kyiv.ua/sites/default/files/images/IMG_5152.jpg
[3] http://www.metro.kyiv.ua/sites/default/files/images/IMG_5218.jpg
[4] http://www.metro.kyiv.ua/sites/default/files/images/IMG_5203.jpg
[5] http://www.metro.kyiv.ua/sites/default/files/images/321.jpg
[6] http://www.metro.kyiv.ua/taxonomy/term/12