Деталізована хронологія будівництва, проектування метро та технологічних введень. Розділ регулярно поповнюється та деталізується.
- 1936. Київрадою розглянуто роботу Є. Папазова "Проект Київського метрополітену"
- 1946. Початок проектно-пошукових робіт.
- 1949—1960. Заснування Київметробуду. Спорудження Київського метрополітену.
- 6 листопада 1960. Відкрито першу чергу Святошино-Броварської лінії довжиною 5,2 кілометри (станції "Вокзальна", "Університет", "Хрещатик", "Арсенальна", "Дніпро").
- 1963. Ділянка "Вокзальна" — "Завод "Більшовик" (2 станції); 2-й вихід на станції "Хрещатик".
- 1965. Ділянка "Дніпро" — "Дарниця"(3 станції), міст через Дніпро, електродепо "Дарниця").
- 1968. Ділянка "Дарниця" — "Комсомольська" (1 станція).
- 1971. Ділянка "Завод "Більшовик" — "Святошино" (3 станції).
- 23 серпня 1972. На станцїї "Арсенальна" був відмічений мільярдний пасажир - робітник заводу "Арсенал" В. Голіков. Пасажир прийняв поздоровлення від головного інженера метро Р. Заграничного і отримав безкоштовний річний проїзний квиток.
- 1976. Ділянка "Площа Калініна" — "Червона площа" (3 станції).
- 1977. Київському метрополітену було присвоєно ім'я Володимира Ілліча Леніна. Станція "Площа Калініна" перейменована у "Площа Жовтневої революції".
- 1979. Ділянка "Комсомольська" — "Піонерська" (1 станція).
- 1980. Ділянка "Червона площа" — "Проспект Корнійчука" (3 станції).
- 1981. Ділянка "Площа Жовтневої революції" — "Республіканський стадіон" (2 станції).
- 1982. Ділянка "Проспект Корнійчука" — "Героїв Дніпра".
- 1984. Ділянка "Республіканський стадіон" — "Либідська" (2 станції).
- 1985. Введено в експлуатацію завод з ремонту рухомого складу ОМ-2.
- 1986. 2-й перехід "Хрещатик" — "Площа Жовтневої революції".
- 1986. Реконструкція колійного розгалуження ст. "Дарниця".
- 1987. 2-й вихід на станціi "Гідропарк".
- 1987. Станція "Ленінська" між станціями "Університет" і "Хрещатик" (1 станція).
- 1988. Електродепо "Оболонь".
- 1989. Споруджено ділянку "Золотi Ворота" — "Мечникова" (3 станції).
- 1989. Станція "Червона площа" Куренівсько-Червоноармійської лінії перейменована у "Контрактова площа".
- 1991. Ділянка "Мечникова" — "Видубичі" (2 станції).
- 1992. Ділянка "Видубичi" — "Осокорки" (2 станції, міст через Дніпро).
- 1993. Перейменовано такі станції:
- "Ленінська" Святошинсько-Броварської лінії у "Театральну";
- "Комсомольська" Святошинсько-Броварської лінії у "Чернігівську";
- "Піонерська" Святошинсько-Броварської лінії у "Лісову";
- "Жовтнева" Святошинсько-Броварської лінії у "Берестейську";
- "Завод "Більшовик" Святошинсько-Броварської лінії у "Шулявську";
- "Святошино" Святошинсько-Броварської лінії у "Святошин";
- "Проспект Корнійчука" Куренівсько-Червоноармійської лінії у "Оболонь";
- "Площа Жовтневої революції" Куренівсько-Червоноармійської лінії у "Майдан Незалежності";
- "Червоноармійська" Куренівсько-Червоноармійської лінії у "Палац "Україна"
- "Дзержинська" Куренівсько-Червоноармійської лінії у "Либідську";
- "Мечникова" Сирецько-Печерської лінії у "Кловську".
- 1994. Ділянка "Осокорки" — "Харківська" (2 станції).
- 1996. Ділянка "Золотi Ворота" — "Лук'янівська" (1 станція).
- 1997. Станція "Печерська" між станціями "Кловська" і "Дружби народів".
- 2000. Ділянка "Лук`янівська" — "Дорогожичі" (1 станція).
- 2003. Ділянка "Святошин" — "Академмістечко" (2 станції).
- 2004. Ділянка "Дорогожичі" — "Сирець" (1 станція).
- 2005. Ділянка "Харківська" — "Бориспільська" (1 станція), другий вихід на станції «Лісова».
- 2006. Станція "Вирлиця" між ст. "Харківська" та ст. "Бориспільська", другий вихід на станції "Дарниця".
- 23 серпня 2007. Електродепо "Харківське" (ТЧ-3) на Сирецько-Печерській лінії.
- 2008. Ділянка "Бориспільська" — "Червоний Хутір" (1 станція).
- 2010. Ділянка - "Либідська" - "Васильківська" (3 станції).
- 2011. Відкрито станцію "Виставковий центр".
- 2012. Відкрито станцію "Іподром".
- 2013. Відкрито станцію "Теремки".
- 2018. Перейменовано Куренівсько-Червоноармійську лінію в Оболонсько-Теремківську. Перейменовано станцію "Петрівка" Куренівсько-Червоноармійської лінії у "Почайна" Оболонсько-Теремківської лінії.