Минулого тижня столичним метро скористалися понад 3,7 мільйона пасажирів, із яких 901 тисяча – пільговики.
За цей час, із 23 до 30 січня, було проведено необхідні планові ремонтні роботи: замінено 31 шпалу, 32 бруси та 100 метрів рейки. На станціях «Дружби народів» та «Шулявська» тривають почергові капітальні ремонти ескалаторів.
Із 28 січня на станції метро «Оболонь» запрацював вестибюль № 1 у напрямку станції «Мінська». Вестибюль № 2 в напрямку станції «Почайна» зачинено [1], там замінять пасажирську автоматику на нове сучасне обладнання, яке приймає всі засоби оплати проїзду, зокрема транспортну картку; qr-квиток; qr-код, згенерований у додатку «Київ Цифровий»; безконтактну банківську картку; мобільний додаток Apple Pay та Google Pay.
Інтервали руху поїздів у пікові години становлять 4-5 хвилини, у міжпік – 8-10 хвилин. Детальна інформація про графік роботи метрополітену за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/7290 [2].
Під час повітряної тривоги рух поїздів наземними ділянками призупиняється, а підземні станції працюють як укриття цілодобово. Прохід на станцію в комендантську годину (із 23:00 до 05:00) під час повітряної тривоги такий:
Нагадаємо, що до 2 лютого на станції метро «Золоті ворота» триває мистецький проєкт «Вишиті болем» на підтримку людей, що пережили сексуальне насильство під час війни [3]. Історії зі збірних образів вишиті на рушниках та перекладені на нетравматичну й доступну всім мову орнаменту.
Links:
[1] https://kyivcity.gov.ua/news/News_28_sichnya_na_stantsi_metro_obolon_vidkriyut_vestibyul_u_napryamku_minsko_i_zachinyat_vestibyul_u_napryamku_pochayno/
[2] http://metro.kyiv.ua/node/7290
[3] https://kyivcity.gov.ua/news/vishiti_bolem_na_stantsi_metro_zoloti_vorota_startuvav_mistetskiy_proyekt_na_pidtrimku_lyudey_yaki_perezhili_seksualne_nasilstvo_pid_chas_viyni_foto_video/