Наша горячая линия ― (044)537-55-05
Или оставьте обращение.

Травматичні випадки у метрополітені – наслідок власної необережності пасажирів та порушення ними Правил користування метрополітеном

За 12 місяців 2010 року Київським метрополітеном перевезено 504 287,9 тис. пасажирів. За цей же період у метрополітені сталося 68 випадків травматичного характеру з пасажирами.  Аналіз випадків показав, що одним з “вузьких” місць, де травмуються пасажири, є ескалатори (21 випадок з 68). Кількість випадків, які трапились на ескалаторах, по відношенню до їх загальної кількості,  становить 31%.  17 випадків травмування пасажирів сталися на сходах, 8 випадків – у вагонах, 7 випадків – у вестибюлях, 8 випадків – на платформах, 4 випадки – на коліях, 2 випадки – дзеркалом вагону, 1випадок – перед входом на станцію.

Основними причинами травмування є особиста необережність пасажирів — 31 випадок (або 46% від загальної кількості випадків) та порушення ними Правил користування метрополітеном  — 29 випадків. Через погіршення стану здоров’я травмувалося 7 пасажирів, з інших причин - 1 випадок. На жаль, кількість травматичних випадків у метрополітені, порівняно з 2009 роком, збільшилась на 5 випадків.

06.Аналіз травматичних випадків з пасажирами за віком показав: найбільша кількість травм сталася з пасажирами віком від 60 років — 35 випадків (або 51% від загальної кількості), 9 випадків — з пасажирами віком до 45 років, 8 випадків – з пасажирами до 55 років, 7 випадків – з пасажирами до 60 років, 5 випадків – з пасажирами до 25 років, 4 випадки – з дітьми до 7 років.
 
Звертаємо увагу пасажирів, які перебувають у метрополітені зі своїми дітьми, на те, що їм особливо необхідно дотримуватися Правил користування метрополітеном. Адже всі травматичні випадки з дітьми сталися саме через невиконання батьками або особами, які супроводжують дітей у метрополітені, елементарних правил користування метрополітеном. Вони не контролювали поведінку дітей, не тримали їх на руках або за руку, найбільше - при знаходженні на ескалаторі, як цього вимагають зазначені правила.

З 68 травмованих пасажирів: 54 – мешканці м. Києва, 3 – мешканці інших міст, по 2 – мешканці Луганської та  Чернігівської областей, по 1 пасажиру – мешканці міст Тернопіль, Севастополь, Санкт-Петербург, Запоріжжя, Рівне,  Житомирської та Львівської областей.

Київським метрополітеном постійно здійснюються заходи з попередження травматичних випадків з пасажирами, серед яких:
-    трансляція через мережу плазмових екранів на станціях метрополітену тематичного відеоролика про наслідки, до яких можуть призвести порушення Правил користування метрополітеном;
-    розгляд пропозицій, що надходять від пасажирів, щодо попередження випадків їх травмування;
-    обстеження шляхів прямування пасажиропотоків з метою виявлення травмонебезпечних місць, встановлення термінів усунення зауважень;
-    роботи з очищення від снігу та льоду прилеглої до станцій території, маршових сходів в підземних переходах;
-    оперативні заходи впливу у разі порушення пасажирами вимог Правил користування метрополітеном, до яких залучаються працівники міліції.

Постійно проводиться інформування пасажирів попереджувального характеру про:
-    дотримання Правил користування метрополітеном та дії пасажирів в разі порушення ними цих Правил;
-    необхідність притримувати пасажирами поли довгого одягу з метою запобігання його попадання в елементи ескалатора;
-    необхідність підняття візків при сходженні з ескалатора з метою попередження попадання елементів візків в гребінки ескалаторів;
-    дотримання пасажирами вимог посадки у вагони з метою запобігання випадків затиснення пасажирів чи їх речей розсувними дверима вагонів електропоїздів перед їх відправленням зі станції;
-    початок ремонту ескалаторів з метою забезпечення безпечного переміщення пасажирів та культури їх обслуговування в період проведення капітальних ремонтів ескалаторів на станціях.

На станціях, обладнаних ескалаторами, проводяться:
-    перевірки стану аплікацій-символів про Правила користування ескалаторами, у разі необхідності, вони поновлюються;
-    обстеження ескалаторів щодо наявності чітких обмежувальних ліній на східцях, у разі необхідності, вони поновлюються.

_MG_06На технічних заняттях з причетними працівниками опрацьовується нормативно-технічна документація, якою передбачено порядок:
-    дій працівників метрополітену при перевезенні осіб з обмеженими фізичними можливостями;
-    оперативного розслідування та обліку нещасних випадків з пасажирами;
-    взаємодії чергового персоналу служб метрополітену і лінійного Управління охорони метрополітену щодо організації роботи станцій для пропуску пасажирів та їх безпечного перевезення ескалаторами.

Служба руху Київського метрополітену просить пасажирів бути уважними та обережними при користуванні метрополітеном. І пам’ятати:  неухильне дотримання Правил користування метрополітеном забезпечить вам комфортне та безпечне перебування у метрополітені!

 

Average: 3 (26 votes)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»