Наша горячая линия ― (044)537-55-05
Или оставьте обращение.

Делегати метрополітенів Міжнародної Асоціації «МЕТРО» відвідали електродепо «Харківське» Київського метрополітену

26 вересня делегати метрополітенів України, Росії, Білорусі та Азербайджану у рамках технічної наради відвідали електродепо «Харківське» Київського метрополітену. Фахівці побували на всіх об’єктах депо та ознайомилися з принципами його роботи й організацією руху поїздів.

«Мы очень довольны тем, что делается на Киевском метрополитене, в частности, повышением надежности подвижного состава, модернизацией оборудования, депо новое совершенно, чудесное. Словом, есть чем похвалиться Киевскому метрополитену, есть успехи», - зазначив Сергій МІЗГІРЬОВ, головний інженер Міжнародної Асоціації «МЕТРО».

Відмінністю цьогорічної наради Асоціації в Києві стало запрошення до діалогу виробників вагонного обладнання. Під час засідання спеціалісти вагонобудівних заводів України та Росії презентували свої останні розробки. У ході цих доповідей керівники служб рухомого складу метрополітенів мали змогу поставити конструкторам запитання про переваги нового обладнання та технічні нюанси його експлуатації.

«Такий діалог дуже важливий, адже досвіди метрополітенів показують, що під час експлуатації поїздів часто виявляються усілякі недоліки, які були закладені під час конструювання. Саме в процесі спілкування розробників обладнання з експлуатаційниками піднімаються ці питання та висловлюються зауваження. Конструктори їх враховують та усувають в ході подальшої роботи», - розповів Віктор АТЛАС, начальник служби рухомого складу Київського метрополітену.

ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод», окрім теоретичної презентації, наочно показав учасникам конференції свою останню новинку – состав з асинхронним тяговим приводом, який наразі проходить випробування в Київському метрополітені. Фахівці метро інших країн мали змогу не лише зблизька роздивитися поїзд, а й проїхатися у ньому коліями депо.

Головний конструктор вагонів метро Крюківського вагонобудівного заводу Сергій МУЖИЧУК висловив вдячність працівникам Київського метрополітену за допомогу під час конструювання нової моделі поїзда метро: «Мы очень плотно работали как с руководством Киевского метрополитена, так и с машинистами, и с ремонтным персоналом. Практически все конструктивные решения проходили согласование и советы. К примеру, пульт управления машиниста прошел испытание и разрабатывался совместно с самими машинистами столичного метро. Потому что каждая кнопка имеет свое место, малейшее смещение ее даже на 5 миллиметров может привести к неприятным последствиям. Бывало, машинист на новом пульте путал кнопки. В этот раз мы сделали все, чтобы переобучение машинистов под новый пульт практически не требовалось».

Новий поїзд з асинхронним двигуном має низку не лише суто технічних переваг, а й буде комфортнішим для пасажирів. Сучасний дизайн, застосування зносостійких екологічних негорючих матеріалів, система примусової вентиляції пасажирського салону, відеонагляд, сучасний рівень шумо- та теплоізоляції, висока плавність руху, місця для інвалідів – усе це переваги нової моделі. Утім, наразі вона лише випробовується персоналом Київського метрополітену. Перший етап – стаціонарне випробування поїзда у нерухомому стані вже позаду. Найближчим часом розпочнуться ходові випробування, коли рухомий склад запускатимуть в тунель під наглядом спеціалістів усіх контролюючих відомств.

Average: 4.8 (33 votes)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»