Наша горячая линия ― (044)537-55-05
Или оставьте обращение.

У метрополітені обговорили стан транспортних підприємств міста та тарифи на проїзд

Сьогодні, 11 грудня, у столичному метрополітені відбулася прес-конференція, присвячена стану транспортних підприємств міста та тарифам на проїзд.

Участь у ній взяли керівники профільних департаментів, управлінь, підприємств, а також експерти з транспортної сфери. Зокрема, начальник  КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський, директор КП «Київпастранс» Сергій Майзель, в. о. директора Департаменту транспортної інфраструктури Іван Шпильовий, заступник директора Департаменту економіки та інвестицій – начальник управління цінової політики Василь Яструбинський, експерт з питань транспорту Богдан Аганін та депутат Київради, еск-мер міста Києва Олександр Омельченко.

Керівник столичної підземки Віктор Брагінський наголосив на тому, що тариф на проїзд у метрополітені останній раз переглядався шість років тому. За цей час значно подорожчала електроенергія, матеріали та запчастин, які необхідні для проведення ремонтів та технічного обслуговування рухомого складу.

«Через невідповідність діючого тарифу реальним витратам, у метрополітені склалася важка фінансова ситуація. Першочергово, це пов’язано із неможливістю здійснювати поточний ремонт рухомого складу. Саме тому для організації безпечного руху потягів ми змушені обмежувати швидкість. А це відчуває на собі кожен пасажир. Обмеження швидкості призводить до необхідності збільшення кількості поїздів на лінії, аби забезпечити належний графік руху. Чим більше вагонів – тим більше  витрат на електроенергію та обслуговування. Далі зволікати ми не можемо, єдиний вихід – це підняти тариф на проїзд»,  – сказав під час прес-конференції начальник  КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський.

Він зауважив, що безпека і комфорт пасажирів – це пріоритетне питання для Київського метрополітену. Тому наразі відповідні служби разом з представниками громадських організацій проводять аудит торгівельних площ. Основним завданням є звільнення 20-метрових зон входів/виходів зі станцій, а також шляхів евакуації пасажирів, у разі необхідності.

Крім того, відповідаючи на запитання журналістів щодо непрофільних доходів, Віктор Брагінський вкотре наголосив, що метрополітен не займається розміщенням реклами. Ці функції місто передало на КП «Київреклама», а метрополітен отримує лише 12,5% від встановленого Київрадою тарифу.

Керівник підземки також наголосив, що підприємство прагне бути не тільки транспортним, а й соціально відкритим, аби кияни та гості міста почувалися комфортно.

«Наразі ми працюємо з активістами і вже почали змінювати навігацію у метро. Крім того, відкрили творчий конкурс на «Театральній». Зауважу, що всі ці заходи ми робимо, не витрачаючи коштів підприємства», – сказав начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський.

Average: 4 (22 votes)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»