Наша горячая линия ― (044)537-55-05
Или оставьте обращение.

Метрополітен. Основне: 23 - 30 січня.

Минулого тижня столичним метро скористалися понад 3,7 мільйона пасажирів, із яких 901 тисяча – пільговики.  

За цей час, із 23 до 30 січня, було проведено необхідні планові ремонтні роботи: замінено 31 шпалу, 32 бруси та 100 метрів рейки. На станціях «Дружби народів» та «Шулявська»  тривають почергові капітальні ремонти ескалаторів.

Із 28 січня на станції метро «Оболонь» запрацював вестибюль № 1 у напрямку станції «Мінська». Вестибюль № 2 в напрямку станції «Почайна» зачинено, там замінять пасажирську автоматику на нове сучасне обладнання, яке приймає всі засоби оплати проїзду, зокрема транспортну картку; qr-квиток; qr-код, згенерований у додатку «Київ Цифровий»; безконтактну банківську картку; мобільний додаток Apple Pay та Google Pay.

Інтервали руху поїздів у пікові години становлять 4-5 хвилини, у міжпік – 8-10 хвилин. Детальна інформація про графік роботи метрополітену за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/7290.

Під час повітряної тривоги рух поїздів наземними ділянками призупиняється, а підземні станції працюють як укриття цілодобово. Прохід на станцію в комендантську годину (із 23:00 до 05:00) під час повітряної тривоги такий:

  • при вході в метрополітен як укриття обов’язково необхідно мати документ – посвідчення особи;
  • прохід на станції для укриття забезпечують правоохоронці. Контакт поліції розміщено біля входу. Також для виклику чергового можна скористатися дзвоником біля вхідних дверей;
  • уночі працює той же вестибюль, що й у денну зміну.

Нагадаємо, що до 2 лютого на станції метро «Золоті ворота» триває мистецький проєкт «Вишиті болем» на підтримку людей, що пережили сексуальне насильство під час війни. Історії зі збірних образів вишиті на рушниках та перекладені на нетравматичну й доступну всім мову орнаменту.

  
Average: 3.7 (3 votes)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»