Відкрита 5 листопада 1965 року у складі 3 пускової черги.
Пасажиропотік: 3,7 тис.
Конструкція: наземна острівного типу.
Вихід у місто через два наземні вестибюлі: до зону відпочинку та до Броварського проспекту. Вестибюль у напрямку станції "Лівобережна" працює лише у літню пору року.
Архітектори: І. Масленков, В. Богдановський.
Станція споруджена по типовому проекту із збірних залізобетонних елементів. Оскільки вона знаходиться у парковій зоні, тут немає необхідності у складному оздобленні, тому рішення – функціональне та просте. Платформа з темного граніту розділяється низкою колон по центру, а з двох сторін розміщено вестибюлі – один з яких виконано у вигляді переходу під коліями метро, а інший – як окрема будівля із дахом, складеним із скляних тетраедрів. Крім того, на станції є допоміжна платформа, що раніше використовувалася для висадки пасажирів, а зараз є резервом на випадок аварій.
Простота архітектурних форм, колірне і конструктивне рішення станції – все це допомагає сприйняттю її як архітектури паркової споруди. Гідропарк є улюбленим місцем відпочинку киян. Адже всього за кілька хвилин можна дістатися від центру міста до пологих піщаних берегів Дніпра та його заток.
Ссылки:
[1] http://www.metro.kyiv.ua/node/298
[2] http://www.metro.kyiv.ua/node/299
[3] http://www.metro.kyiv.ua/sites/default/files/images/123_.jpg
[4] http://www.metro.kyiv.ua/ru/taxonomy/term/53
[5] http://www.metro.kyiv.ua/ru/taxonomy/term/12