Відкрита: 25 жовтня 2012 року.
Пасажиропотік: 10,2 тис.
Конструкція: мілкого закладання.
Вихід у місто: просп. Академіка Глушкова, Київський іподром, автостанція «Південна», льодовий стадіон зі спортивними майданчиками, територія Національного комплексу «Експоцентр України».
Головний інженер проекту: С. Крашньов.
Головний архітектор проекту: В. Гнєвишев.
Архітектори: Т. Целіковська, Є. Плащенко, А. Юхновський, за участю Г. Карасюк, О. Панченка.
У складі станційного комплексу розміщені пасажирські, службові та технологічні приміщення.
Оскільки архітектурний об’єкт є підземним, із зовнішнього опорядження присутні тільки виходи з підземних переходів з накриттям їх павільйонів. Виходи являють собою парапет, облицьований червоним гранітом Межерічського родовища. Павільйони – сталевий каркас, фарбований емалями типу "Металік" світло-сірого кольору, критий зверху алюмінієвими конструкціями та плитами з монолітного керамзитобетону з освітленням світловими ліхтарями та боковими вітражами, заповненими склом «Триплекс». На входах встановлено двері типу "Метро".
У внутрішньому оздобленні станції використані довговічні опоряджувальні матеріали. Колійна стіна облицьована білим та коричневим полірованим мармуром «Імператор», цоколь — із чорного полірованого габро. На верхній частині правої колійної стіни встановлені вітражі з тонованого скла «Триплекс» до перетину з алюмінієвою решіткою стелі. Над лівою колією розташована галерея на рівні касового залу, яка і кольором, і конструкцією є повною асиметрією правій частині.
Підлога платформи виконана із плит шліфованих гранітів українських родовищ, що складає чіткий геометричний малюнок. На підлозі галереї використана керамічна плитка «Грес». Шутц-лінія вже традиційна для Київського метрополітену – з плитки типу "Грес" з випуклим рельєфом "Увага". Така плитка дозволяє краще орієнтуватися людям з вадами зору.
Стеля платформної ділянки виконана з різних металів у залежності від місця застосування. Над правою колією – алюмінієва решітка. Середня частина стелі зі звукопоглинаючих листів «Екофон», а стеля над галереєю та лівою колією – з гіпсокартону, фарбованого білою водоемульсійною фарбою. Основне джерело освітлення – світильники на колонах станції, що розташовані посередині всіх сторін колон. Також колони підсвічуються світлодіодами.
На станції працюють 5 ліфтів для людей з особливими потребами. 3 ліфти — для перевезення пасажирів з вулиці до вестибюлю станції, ще 2 доставляють людей з рівня вестибюлю до рівня пасажирської платформи. Шахти ліфтів зроблені з тонованого скла та алюмінію.
Доступність станції: станція "Іподром" пристосована для пересування осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, зокрема обладнана 5 ліфтами.
Ссылки:
[1] http://www.metro.kyiv.ua/sites/default/files/images/IMG_5646.jpg
[2] http://www.metro.kyiv.ua/sites/default/files/images/IMG_5639.jpg
[3] http://www.metro.kyiv.ua/sites/default/files/images/IMG_5699.jpg
[4] http://www.metro.kyiv.ua/sites/default/files/images/IMG_5690.jpg
[5] http://www.metro.kyiv.ua/sites/default/files/images/IMG_5701.jpg
[6] http://www.metro.kyiv.ua/ru/taxonomy/term/54
[7] http://www.metro.kyiv.ua/ru/taxonomy/term/12