Відкрита: 6 листопада 2013 року.
Пасажиропотік: 23,7 тис.
Конструкція: мілкого закладання, односклепінна.
Вихід у місто: проспект Академіка Глушкова.
Головний архітектор проекту: В. Гнєвишев.
Архітектори: Т. Целіковська, О. Нашивочніков, Є. Плащенко, за участю О. Панченка.
Станція кінцева з південної сторони Оболонсько-Теремківської лінії має колійний розвиток, глухий ку для обертання й тимчасового відстою рухомого складу та пункт технічного огляду. У складі станційного комплексу розміщені пасажирські, службові та технологічні приміщення.
Оскільки архітектурний об’єкт є підземним, із зовнішнього опорядження присутні тільки виходи з підземних переходів та ліфти, накриті павільйонами. Виходи являють собою парапет, облицьований сірим гранітом. Павільйони – сталевий каркас, фарбований емалями типу «Металік» світло-сірого кольору, критий зверху дахом з залізобетонних плит. З боків павільйони захищені віражною конструкцією з заповненням із скла «Триплекс». На входах встановлено двері типу «Метро». Глухі частини павільйонів та карниз облицьовані алукобондом.
Основним мотивом оздоблення станції є мозаїчне облицювання склепіння платформи в вигляді геометричних візерунків, елементи яких переходять і на колійні стіни. Стіни облицьовані бежевим мармуром, що підкреслює конструктивні особливості стіни. Торці платформи також оздоблені мозаїчним облицюванням. Основний тип освітлення – 13 торшерів з відзеркалювачами. Навкруги торшерів встановлені лавки із нержавіючої сталі. Додаткова світлова лінія на колійній стіні влучно відсвітлює візерунок склепіння. Це посилює емоційне прийняття від усього інтер'єру в цілому.
Невід’ємною частиною архітектурно-просторового рішення всього станційного комплексу є прийом вдалого поєднання архітектурних деталей та різноманітного освітлення розподільчих залів переходів, вестибюлів, та платформної дільниці.
На станції працюють 4 ліфти для людей з особливими потребами. 2 ліфти — для перевезення пасажирів із вулиці до вестибюлю станції, ще 2 доставляють людей із рівня вестибюлю до рівня пасажирської платформи. Шутц-лінія вже традиційна для Києва — з плитки типу «Грес» із випуклим рельєфом «Увага». Така плитка дозволяє краще орієнтуватися людям із вадами зору.
Доступність станції: станція "Теремки" пристосована для пересування осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, зокрема обладнана 4 ліфтами.
Ссылки:
[1] http://www.metro.kyiv.ua/sites/default/files/images/IMG_4021.jpg
[2] http://www.metro.kyiv.ua/sites/default/files/images/IMG_4055.jpg
[3] http://www.metro.kyiv.ua/sites/default/files/images/IMG_4106.jpg
[4] http://www.metro.kyiv.ua/sites/default/files/images/IMG_4099.jpg
[5] http://www.metro.kyiv.ua/sites/default/files/images/IMG_4060.jpg
[6] http://www.metro.kyiv.ua/sites/default/files/images/IMG_4071.jpg
[7] http://www.metro.kyiv.ua/sites/default/files/images/IMG_4215.jpg
[8] http://www.metro.kyiv.ua/ru/taxonomy/term/54
[9] http://www.metro.kyiv.ua/ru/taxonomy/term/12