Ефективні технології почали застосовуватися у колійному господарстві київської підземки. Зокрема, ведеться заміна дефектних рейок на нові безстикові. Останні, як надійніші в експлуатації, так і дозволяють зменшити рівень шуму під час поїздки.
З початку року уже змонтовано 2,6 км нових рейок, 15 комплектів стрілочних переводів та 1216 шпал. Крім того, виконано капітальний ремонт 3 ескалаторів, у роботі знаходиться обладнання на станції «Вокзальна». Паралельно на Сирецько –Печерській та Куренівсько-Червоноармійській лініях триває хімічне закріплення ґрунтів.
Вищеописані роботи – лише невелика частина всього об’єму, який виконується працівниками підприємства для забезпечення належного рівня пасажирських перевезень.
Минулої ночі представники ЗМІ мали унікальну нагоду проінспектувати хід нічних робіт у тунелі на перегоні між станціями «Політехнічний інститут» - «Вокзальна».
«Зараз ми з вами знаходимось на одній ділянці з багатьох. Щоночі 1500 співробітників виходять у зміну та виконують усі необхідні ремонти за коротке вікно у 4 години, аби з самого ранку наші пасажири могли швидко та безпечно дістатися у своїх справах», - пояснив начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський.
Ремонтні роботи у тунелях – одні з найважчих для виконання у всіх метрополітенах, оскільки габарити конструкцій вкрай обмежують можливості для автоматизації процесів.
«У підземці відбулося багато технічних змін, однак це ті процеси, які в щоденному русі не бачить пасажир. Нам важливо, щоб кияни знали над чим ми працюємо, бо це підвищення якості послуги, яку люди оплачують», - додав керівник підприємства.
Розвиток сучасного транспорту – один із пріоритетів міської влади. За останнім дослідженням фахівців Київського міжнародного інституту соціології, метрополітен в лідерах серед підприємств для забезпечення пасажирських перевезень у місті.
За словами директора Департаменту транспортної інфраструктури Сергія Майзеля, міська влада займається загальною транспортною моделлю для столиці. За дорученням голови КМДА Віталія Кличка разом з німецькими експертами та потенційними інвесторами зараз розглядається розвиток четвертої гілки метро на масив "Троєщина", а також потенційний напрямок на "Виноградар".
Links:
[1] http://www.metro.kyiv.ua/taxonomy/term/47
[2] http://www.metro.kyiv.ua/taxonomy/term/38
[3] http://www.metro.kyiv.ua/taxonomy/term/58