26 вересня делегати метрополітенів України, Росії, Білорусі та Азербайджану у рамках технічної наради відвідали електродепо «Харківське» Київського метрополітену. Фахівці побували на всіх об’єктах депо та ознайомилися з принципами його роботи й організацією руху поїздів.
[1]«Мы очень довольны тем, что делается на Киевском метрополитене, в частности, повышением надежности подвижного состава, модернизацией оборудования, депо новое совершенно, чудесное. Словом, есть чем похвалиться Киевскому метрополитену, есть успехи», - зазначив Сергій МІЗГІРЬОВ, головний інженер Міжнародної Асоціації «МЕТРО».
Відмінністю цьогорічної наради Асоціації в Києві стало запрошення до діалогу виробників вагонного обладнання. Під час засідання спеціалісти вагонобудівних заводів України та Росії презентували свої останні розробки. У ході цих доповідей керівники служб рухомого складу метрополітенів мали змогу поставити конструкторам запитання про переваги нового обладнання та технічні нюанси його експлуатації.
[2]«Такий діалог дуже важливий, адже досвіди метрополітенів показують, що під час експлуатації поїздів часто виявляються усілякі недоліки, які були закладені під час конструювання. Саме в процесі спілкування розробників обладнання з експлуатаційниками піднімаються ці питання та висловлюються зауваження. Конструктори їх враховують та усувають в ході подальшої роботи», - розповів Віктор АТЛАС, начальник служби рухомого складу Київського метрополітену.
ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод», окрім теоретичної презентації, наочно показав учасникам конференції свою останню новинку – состав з асинхронним тяговим приводом, який наразі проходить випробування в Київському метрополітені. Фахівці метро інших країн мали змогу не лише зблизька роздивитися поїзд, а й проїхатися у ньому коліями депо.
[3]Головний конструктор вагонів метро Крюківського вагонобудівного заводу Сергій МУЖИЧУК висловив вдячність працівникам Київського метрополітену за допомогу під час конструювання нової моделі поїзда метро: «Мы очень плотно работали как с руководством Киевского метрополитена, так и с машинистами, и с ремонтным персоналом. Практически все конструктивные решения проходили согласование и советы. К примеру, пульт управления машиниста прошел испытание и разрабатывался совместно с самими машинистами столичного метро. Потому что каждая кнопка имеет свое место, малейшее смещение ее даже на 5 миллиметров может привести к неприятным последствиям. Бывало, машинист на новом пульте путал кнопки. В этот раз мы сделали все, чтобы переобучение машинистов под новый пульт практически не требовалось».
Новий поїзд з асинхронним двигуном має низку не лише суто технічних переваг, а й буде комфортнішим для пасажирів. Сучасний дизайн, застосування зносостійких екологічних негорючих матеріалів, система примусової вентиляції пасажирського салону, відеонагляд, сучасний рівень шумо- та теплоізоляції, висока плавність руху, місця для інвалідів – усе це переваги нової моделі. Утім, наразі вона лише випробовується персоналом Київського метрополітену. Перший етап – стаціонарне випробування поїзда у нерухомому стані вже позаду. Найближчим часом розпочнуться ходові випробування, коли рухомий склад запускатимуть в тунель під наглядом спеціалістів усіх контролюючих відомств.
Ссылки:
[1] http://www.metro.kyiv.ua/sites/default/files/images/IMG_0068.jpg
[2] http://www.metro.kyiv.ua/sites/default/files/images/IMG_0115.jpg
[3] http://www.metro.kyiv.ua/sites/default/files/images/IMG_0086.jpg
[4] http://www.metro.kyiv.ua/ru/taxonomy/term/48
[5] http://www.metro.kyiv.ua/ru/taxonomy/term/43
[6] http://www.metro.kyiv.ua/ru/taxonomy/term/10