
На даний час довжина лінії у двоколійному обчисленні складає 23,8 км. Кількість станцій – 16, всі підземні. Крім того, на лінії є дві законсервовані станції - "Львівська брама" та "Теличка". Щодоби лінія перевозить понад 300 тисяч пасажирів. Найкоротший перегін – "Золоті ворота" – "Палац Спорту", що складає 788 м, найдовший – "Видубичі" – "Славутич" – 3 км 046м.
У перспективі лінія буде продовжена на північ до ст. "Виноградар", також заплановане продовження лінії й до Дарницького вокзалу. У сфері обслуговування лінії ― густонаселені райони Києва, що розташовані на правому та лівому березі Дніпра, центр міста, залізничні станції ― Сирець, Видубичі та Дарницький вокзал, а також приміський транспорт. Колір на схемі - зелений, номер - 3.
Хронологія спорудження
- 1989 Споруджено ділянку «Золотi Ворота» — «Палац спорту» - «Мечникова» (3 станції);
- 1991 Ділянка «Мечникова» — «Дружби народів» - «Видубичі» (2 станції);
- 1992 Ділянка «Видубичi» — «Славутич» - «Осокорки» (2 станції, Південний міст);
- 1993 Станція «Мечникова» перейменована у «Кловська»;
- 1994 Ділянка «Осокорки» — «Позняки» - «Харківська» (2 станції);
- 1996 Ділянка «Золотi ворота» — «Лук'янівська» (1 станція);
- 1997 Відкрито станцію "Печерська";
- 2000 Ділянка «Лук`янівська» — «Дорогожичі» (1 станція);
- 2004 Ділянка «Дорогожичі» — "Сирець" (1 станція);
- 2005 Ділянка «Харківська» — «Бориспільська» (1 станція);
- 2006 Відкрито станцію «Вирлиця»;
- 23 серпня 2007 ― Введено в експлуатацію депо «Харківське» (ТЧ-3);
- 2008 Відкрито станцію «Червоний хутір».