Наша горячая линия ― (044)537-55-05
Или оставьте обращение.

У підземці покращать обслуговування людей з особливими потребами

У Київському метрополітені стартував місячник із покращення надання послуг та доступності підземки для людей з особливими потребами.

Найближчим часом фахівці підприємства разом із представниками Спілки громадських організацій інвалідів міста Києва та Всеукраїнського громадського соціально-політичного об’єднання «Національна Асамблея інвалідів України» проведуть огляд об’єктів, щоб підвищити рівень їх доступності. Таке рішення було прийнято сьогодні, 23 вересня, під час робочої наради, яка відбулася в адміністрації метрополітену.

По завершенню інспекції, спеціалісти розроблять план першочергових заходів, спрямований на покращення умов перебування маломобільних груп у підземці.

Київський метрополітен завжди прислуховується до зауважень і пропозицій та робить усе можливе для того, аби пасажири почували себе комфортно і безпечно.

Average: 1.5 (43 votes)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»