Вт, 01/12/2015 - 10:48
Відсьогодні київська підземка запустила офіційний аккаунт у мережі Instagram. На сторінці kyivmetrogram можна буде побачити фото як щоденного життя підприємства, так і найпотаємніших куточків, де не ступає «нога пасажира».
Перші роботи створила група талановитих українських інстаграмерів у рамках ініціативи #empty.
«Ми раді, що метро відкрило двері нашому проекту і наші фолловери отримали можливість подивитись фото його цікавих локацій», – сказав координатор Валентин Малиновський.
Переглянути створені зображення можна за хештегом #empykyivmetro.
У метрополітені переконані, що Instagram підземки буде цікавим для пасажирів.
«Це ще один вектор наших соціальних ініціатив, який дозволить показати нові сторони роботи підприємства», – вважає начальник столичної підземки Віктор Брагінський.
Нагадаємо, що за останній рік у київському метро було реалізовано чимало творчих проектів. Зокрема, відкрито зображення «3D сцени на «Театральній», полички буккросингу на станціях «Політехнічний інститут» та «Золоті ворота». Остання також стала своєрідною арт-галереєю, де уже було проведено більше чотирьох виставок.
Для повідомлень про зміни в роботі пасажири можуть підписатися на Twitter підприємства, а про найцікавіше читати не лише на офіційному сайті, а й на сторінці у мережі Facebook.