Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Вагони типу Є та їх модифікації

Вагони типу Є(81-703) та Єж(81-707) є почали свою роботу у Kиївському метро у 1963 році та досі працюють. Електромеханічні компоненти цих машин забезпечують надійну роботу навіть при порівняно низьких температурах та високій вологості атмосфери, тому переважно саме цими вагонами укомплектована Святошинсько-Броварська лінія, що має багатокілометрову відкриту ділянку. Депо приписки ― ТЧ-1 "Дарниця".

На відміну від своїх попередників, вагонів типу Д, Є мали значно покращену електросхему, зручніше місце машиніста, збільшилася місткість і швидкість руху.

Габаритні креслення вагону типу Є

Тепер у всіх проміжних вагонах Є та Єж демонтовано кабіни, що збільшило їх місткість. Також, згідно із сучасними протипожежними вимогами, замінено лінкрустове оздоблення салону на пластикове.

Технічні параметри 

Виробник Митищинський машинобудівний завод (РРФСР)
Роки випуску 1959 – 1969
Експлуатуються у Києві 1963 ― ?
Габаритні розміри 19206 мм х 2670 мм х 3662 мм
База вагона 12600 мм
База візка 2100 мм
Маса вагона 33 тонни
Максимальна допустима маса пасажирів 20 тон
Місць для сидіння пасажирів 42
Середня місткість, чол. 230
Конструкційна швидкість 90 км/год
Прискорення розгону 1,2 м/с
Уповільнення при екстреному гальмуванні 1,3 м/с2
Тип тягового двигуна ДК-108Г
Тип тягового приводу Постійний
Потужність кожного двигуна 66 кВт
Маса двигуна 630 кг
Колісних пар у одному вагоні 4
Дiаметр колес 780 мм

 

Фотографії

Вагон Є на виході із нефу ТЧ-1 "Дарниця"Вагони Єж на канавах ТЧ-1 "Дарниця"Кабіна вагону типу Єж. Місце машиніста.Кабіна вагону типу Єж. Ручні аварійні гальма.Кабіна вагону типу Єж. Перемикачі високої напруги.

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»