Дирекція будівництва метрополітену
Директор Смірнов Олег Володимирович
Важливу роль у житті Києва відіграє громадський транспорт. Органічно доповнює своєрідне обличчя міста і метрополітен, збагачуючи та прикрашаючи його архітектурний образ. Сьогодні Київ неможливо уявити без системи метрополітену, в будівництві якого важливу роль відіграє Дирекція будівництва метрополітену, що веде відлік своєї історії з пуску метрополітену. До 1978 року Дирекція функціонувала як відділ капітального будівництва, після чого з розширенням обов’язків і об'ємів робіт була перетворена в самостійний структурний підрозділ. За роки незалежності України було побудовано та введено в експлуатацію 18 нових станцій метрополітену, виконано капітальний ремонт в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населенн
Основні функції Дирекції будівництва метрополітену:
- забезпечення разом з іншими учасниками інвестиційного процесу виконання завдань з будівництва, реконструкції і введення в дію нових виробничих потужностей та об’єктів метрополітену згідно проектів будівництва, титулів будов, внутрішніх будівельних титульних списків будов, в межах затверджених планів використання бюджетних коштів та обсягів фінансування з інших, не заборонених законодавством України джерел;
- забезпечення цільового використанні коштів бюджетів всіх рівнів та отриманих з інших, не заборонених законодавством України джерел;
- забезпечення високого технічного рівня і якості будівництва об’єктів метрополітену на основі використання результатів науково-технічного прогресу, сучасних технологій та техніки, передового досвіду;
- надання послуг з розроблення, перевірки, аналізу, коригування та узгодження кошторисних розрахунків на будівельні, ремонтно-будівельні роботи в порядку, визначеному законодавством України;
- здійснення технічного нагляду за об'єктами будівництва.
Структура Дирекції будівництва метрополітену:
- відділ будівництва;
- відділ інженерної підготовки будівництва;
- відділ з договірної роботи;
- відділ контролю проєктної документації;
- проєктно-кошторисне бюро;
- сектор моніторингу.
Впровадження і використання нових технологій та нової техніки:
- використання високопродуктивної технології спорудження тунелів із залізобетонних тюбінгів з гумовим ущільненням;
- використання екологічно чистих матеріалів у конструкціях та оздобленні станцій;
- використання кабельної продукції з ізоляційними матеріалами, які не розповсюджують горіння;
- створення сучасних комп’ютерних систем керування технологічними процесами та передачі інформації на основі оптоволоконних мереж;
- використання сучасних тунелепрохідницьких комплексів для будівництва тунелів в особливо складних геологічних умовах;
- застосування технологій будівництва двоярусних тунелів.
Фотографії
    
|
|
|