Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Гаряча лінія

З 16 липня 2007 року метрополітен пропонує найкращий спосіб зворотного зв’язку. Якщо ви маєте питання, побажання, чи виявили недоліки у роботі метро, зверніться на  «Гарячу лінію метрополітену» за телефоном (044)537-55-05.                                                
З 01 серпня 2018 року зазначений номер телефону обслуговується цілодобово операторами КБУ «Контактний центр міста Києва».
Оператори надають загальну інформацію про роботу метрополітену, реєструють звернення, що надходять від пасажирів, та передають їх до Адміністрації метрополітену.
Зазначаємо, що для подання звернення на «Гарячу лінію метрополітену» Ви також можете звернутися за номером 1551, дзвінки на який безкоштовні зі стаціонарних телефонів та для абонентів операторів мобільного зв’язку «Київстар», «Vodafone» та «lifecell».
Рекомендуємо стисло сформулювати свої питання та залишати контактну інформацію
 

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»