Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Дорогожичі

Відкрита: 30 березня 2000 року.
Пасажиропотік: 11,5 тис.
Конструкція: тринефна пілонна глибокого закладення

Станція з’єднується з одним підземним вестибюлем чотиристричковим двомаршевим ескалатором.
Вихід у місто: до вулиць Щусєва, Теліги та Мельникова до телецентру та урочища Бабин Яр.

Архітектура

Архітектори: В. Гнєвишев, М. Альошкін, Т. Целіковська.

Традиційна задача про знаходження конструктивного рішення об’єму пілонної станції на "Дорогожичах" отримала оригінальне рішення. Замість звичного візуального зменшення товщини пілонів, тут вона, напроти, була підкреслена облицюванням платформених проходів та баз пілонів полірованим зеленим мармуром. Кожний з проходів має розвинений потужний портал із білого мармуру та підлогу із рожевого граніту. Із такого ж граніту зроблена підлога платформ.

На противагу вище зазначеному, акцент було спрямовано на відчуття від циліндричного об’єму центрального залу – стеля білого кольору із двома лініями освітлення продовжує плавну геометрію порталів та контрастує їз чорною гранітною підлогою.
Платформені зали також являють собою білі циліндричні об’єми. Колійні стіни облицьовані білим мармуром, на якому зеленим зроблена назва станції.

Дуже цікавою є конструкція вестибюлю. Автори відмовилися від традиційного проміжного міжмаршевого вестибюлю, розмістивши верхній марш ескалатора у одному об’ємі із касовими залами та турнікетами.

Станція "Дорогожичі" є прикладом того, що у певному ряді випадків ефектна реалізація архітектурного завдання не обов’язково вимагає застосування великої кількості малих елементів і може бути реалізована на основі форми самого приміщення. Комплекс станції вийшов настільки вдалим, що був запропонований на Державну премію в області архітектури.

Фотографії

Станція "Дорогожичі". Центральний зал.Станція "Дорогожичі". Платформа.

Ваша оцінка: Ні Середня оцінка: 3.9 (49 голосів )

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»