КП «Київський метрополітен» ― одне з найбільших комунальних підприємств м. Києва. Відкривши першу дільницю в 1960 р. та активно розвиваючись, на сьогоднішній день компанія налічує близько 7000 співробітників.
Співробітники - наша цінність.
Завдяки співробітникам підприємства, націлених на втілення в реальність потреб міста, щодо розвитку метрополітену, за роки свого існування, воно отримало немало відзнак та винагород. Саме тому, керівництво підприємства переконано, що успіх метрополітену залежить від його співробітників і тому впевнено дивиться в майбутнє. Адміністрація високо цінує вклад кожного фахівця в загальний результат і надає можливості для професійного і та кар'єрного зростання. Профспілки підприємства приділяють дуже велику увагу соціальній захищеності працюючих, та поєднанню поглядів та зусиль, як керівництва так і простих робітників, заради досягнення єдиної мети – забезпечення найякіснішого сервісу та безпеки в перевезенні мешканців та гостей столиці України, міста Києва.
Основні завдання кадрової політики підприємства:
- формування ефективної команди однодумців;
- надання можливостей для професійного вдосконалення;
- формування високого рівня мотивації праці, при яких співробітники задоволені та горді тим, що працюють в КП «Київський метрополітен».
Зобов'язання підприємства перед співробітниками:
- надання можливостей для професійного і кар'єрного зростання;
- офіційна оплата праці та надання умов для гідного відпочинку;
- визначення індивідуального вкладу співробітника в роботу підприємства;
- забезпечення соціальних гарантій.
Критерії оцінки співробітників:
- прагнення до високих результатів;
- пошук найкращих способів вирішення завдань;
- високі вимоги до якості роботи;
- здатність надихнути навколишніх на досягнення загальних цілей.