Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Служба колії, тунельних споруд і будівель

Сидоренко Володимир ЛеонтійовичНачальник Сидоренко Володимир Леонтійович

Служба забезпечує виконання покладених на неї завдань та функцій, пов’язаних з утриманням колії та тунельних споруд, з метою безперебійних та безпечних перевезень пасажирів і виконання графіка руху поїздів відповідно до  Правил технічної експлуатації метрополітенів, інструкцій та інших нормативних актів.

 

Основні функції служби:

  • забезпечення утримання в технічно справному стані в межах встановлених норм і допусків всіх елементів колії (земляного полотна, верхньої будови, колійних пристроїв) та контактної рейки;
  • утримання в технічно справному стані штучних споруд метрополітену (тунельних споруд, наземних споруд, мостових переходів), технічних засобів, пристроїв та систем;
  • забезпечення безперебійної та безвідмовної роботи спеціального рухомого складу для виконання господарських робіт;
  • утримання в технічно справному стані наземних будівель виробничого та побутового призначення, інженерних мереж, забезпечення їх відповідності діючим вимогам безпечної та надійної експлуатації.

Структура служби:

  • технічний відділ;
  • виробничий відділ;
  • сектор з договірної роботи;
  • сектор з постачання;
  • інженери з нормування праці;
  • інженери з охорони праці;
  • сектор з підготовки кошторисної документації;
  • служба нагляду за безпечною експлуатацією будівель та споруд;
  • випробувально-обстежувальна станція;
  • 3 дистанції колії;
  • колієвимірювально-дефектоскопна станція;
  • 3 дистанції тунельних споруд;
  • ремонтно-транспортна дільниця;
  • дистанція будівель.

Впровадження і використання нових технологій та нової техніки:

 

  •  Впроваджено матеріали типу Polybent, Rapid, CarboCryL, CarboPur  для ліквідації теч;

  •  Впроваджено вогнезахисну суміш типу Формула КП для вогнезахисту конструкцій споруд і будівель;
  •  Впроваджено машину для прочищення труб Rothenberger;
  •  Впроваджено столи гідравлічні підйомні;
  •  Впроваджено застосування шнекового насоса SP-Y;
  •  Проведено дослідне випробування полімерно-композитних шпал;
  •  Проведено експлуатаційні випробування роликових підтримуючих для стрілочних переводів;
  •  Впроваджено візок колієвимірювальний з функцією контролю параметрів підвіски контактної рейки метрополітену ВК-КР-02М;
  •  Впроваджено алюмінотермітне зварювання рейкових стиків;
  •  Впроваджено суміш бітумно-мінеральну типу «Холодний асфальт» для ямкового ремонту доріг метрополітену;
  •  Впроваджено ультразвукові дефектоскопи для пошуку дефектів у рейках ультразвуковим методом;
  •  Впроваджено пружні клеми типу Skl 12-32 фірми «VosslohFasteningSystemsGMBH» з роздільним проміжним кріпленням типу КБ50 на залізобетонних шпалах;
  •  Впроваджено нову віброзахисну конструкцію колії на рейкових блочних опорах системи EBSфірми «TINES» з рейками типу Р-50.

Фотографії

ТунельДефектоскопія коліїУтримання тунельних спорудЗаміна вестибюльних дверейВиготовлення металопластикових виробів

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»