Пт, 24/10/2008 - 23:58
Відкрита: 31 грудня 1989 року.
Пасажиропотік: – 8,5 тис.
Конструкція: тринефна пілонна глибокого закладення
Станція з’єднується з одним підземним вестибюлем тристрічковим одномаршевим ескалатором.
Вихід у місто: до вулиць Мечникова та Первомайського до Центральної міської клінічної лікарні.
Архітектура
Архітектор: А. Крушинський, Л. Качалова, О. Черевко, М. Соляник.
Архітектурне рішення станції стримане і виконано у спокійних світлих тонах – вона знаходиться дещо в стороні від основних пасажиропотоків. Центральний зал має вузькі пілони, облицьовані лекальним білим з жовтим відтінком мармуром. Склепіння над пілонами виконані з листового алюмінію, пофарбованого у темно-коричневий колір, на якому змонтовані вказівники.
У торці центрального залу – композиція у вигляді арочного контррельєфу з лекального білого мармуру, всередині якого – чорна мармурова сфера.
Інтер’єр перонних залів підкреслює планувальну особливість станції – акцент зроблено у напрямку вестибюля. Колійні стіни облицьовані білим мармуром.
Фотографії

