Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Вагоноремонтний завод

Войтенко Володимир ФедоровичДиректор Войтенко Володимир Федорович

Вагоноремонтний завод (ВРЗ) – сучасне ремонтне підприємство, на яке покладено важливе завдання – ремонт вагонів метрополітену. Завод є невід’ємною складовою великого й складного, але єдиного механізму, що забезпечує багатомільйонні перевезення пасажирів з високим рівнем безпеки руху та культури обслуговування. ВРЗ може виконувати ремонт близько 200 вагонів на рік, що складає орієнтовно третину всього інвентарного парку вагонів Київського метрополітену, виконує додатково великі обсяги робіт з ремонту колісних пар, тягових двигунів, мотор-компресорів. Окрім цього, виготовляється широка номенклатура нестандартного обладнання та інструментів як для потреб заводу, так і для інших служб метрополітену та сторонніх організацій. З кожним роком Вагоноремонтний завод розвивається та має великі перспективи як у вдосконаленні ремонту й модернізації рухомого складу, так і в складанні нових вагонів, впровадженні нових технологій, розвитку матеріально-технічної бази.

Основні функції Вагоноремонтного заводу:

Виконання апітального (КР-2, КР-1)та поточного (ПР-3) ремонтів вагонів метрополітену, ремонт і нове формування колісних пар, ремонт тягових двигунів та мотор-компресорів вагонів метрополітену і моторно-рейкового транспорту, виготовлення запасних части рухомого складу, виготовлення інструменту та нестандартного устаткування з метою забезпечення чіткої і безперебійної роботи метрополітену та безпечних перевезень пасажирів.  

Структура Вагоноремонтного заводу:

  • керівництво заводу;
  • відділ технічного контролю
  • відділ матеріально-технічного постачання;
  • матеріальний склад;
  • відділ головного технолога;
  • енергомеханічний відділ;
  • центральна заводська лабораторія;
  • відділ з нормування праці;
  • виробничий відділ;
  • ремонтний цех;
  • електромонтажний цех;
  • механічний цех;
  • заготівельний цех;
  • загальногосподарська дільниця;
  • відділ громадського харчування;
  • 14 виробничих дільниць.

Технології виробництва:

  • кріогенне відокремлення гуми від металевих деталей;
  • плазмове напилення деталей рухомого складу високозносостійкими матеріалами;
  • плазмове різання металевих листів;
  • наплавка деталей напівавтоматичним зварюванням з використанням порошкового дроту;
  • полімерно-порошкове покриття металевих деталей;
  • освоєно виготовлення понад тисячі деталей власного виробництва;
  • металообробка.

Технічне оснащення та реконструкція:

На заводі є потужна матеріально-технічна база. Для потреб виробництва експлуатується понад 250 одиниць обладнання (фрезерних, токарних, шліфувальних, інших верстатів, пресів, штампів), є ковальсько-гальванічний та деревообробний цех. У перспективі планується розширення виробничої бази з метою забезпечення виконання ремонту все більшої кількості вагонів метрополітену різних модифікацій і їх обладнання..

Фотографії

photo_2023-03-03_11-12-43.jpgphoto_2023-03-01_16-18-38.jpgphoto_2023-03-03_11-12-56.jpg

 

 

 

 

 

 

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»