Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Електродепо

Електродепо (або тягові частини, ТЧ) — структурні підрозділи метрополітену, що забезпечують експлуатацію, ремонт та комплексне обслуговування рухомого складу. Київський метрополітен має три електродепо — "Дарниця", "Оболонь" та "Харківське", які обслуговують, відповідно, Святошинсько-Броварську, Оболонсько-Теремківську та Сирецько-Печерську лінії.

 

Електродепо "Дарниця" (ТЧ-1)

Найстаріше депо Київського метрополітену, що знаходиться на вул. Червоноткацькій, 1а. Відкрито 5 листопада 1965 року. На даний час обслуговує тільки Святошинсько-Броварську лінію. В період 1976 ― 1988 рр. було базою для відстою та ремонту поїздів Оболонсько-Теремківської лінії. Депо є потужним виробничим комплексом, що проводить комплексні роботи з експлуатації, обслуговування і ремонту рухомого складу, що постійно експлуатується на Святошино-Броварській лінії, господарських вагонів, тягових та причіпних одиниць моторно-рейкового транспорту, які експлуатуються на усіх гілках метрополітену. Серед обладнання депо - цех підйомочного ремонту, колійний цех, мийна установка, станок для обточування колісних пар. До електродепо приписані наступні типи (серії, моделі)  та кількість електрорухомого складу, господарських вагонів, тягових та причіпних одиниць моторно-рейкового транспорту:

Електрорухомий склад:

  • Вагони типу Еж - 53 од;
  • Вагони типу 81-502 - 67 од. (з них 48 од. - головні вагони);
  • Вагони моделі 81-7080/81 - 135 од. (з них 54 од. - головні вагони);
  • Вагони серії 81-717.5М/714.5М - 35 од. (з них 14 од. - головні вагони).

Господарські вагони:

  • Контактно-аккумуляторний електровоз на базі вагону типу Д;
  • Вагон-вимірювач колії на базі вагону типу Д;
  • Вантажний вагон на базі вагону типу Е;
  • Вагон лабораторія на базі вагону типу Еж.

Тягові одиниці моторно-рейкового транспорту:

  • Автодрезини типу АГМу - 9 од.
  • Автодрезина типу АЛг - 1 од.
  • Дрезини моторні типу ДМ - 5 од.
  • Мотовоз типу МГМ - 1 од.

Причіпні одиниці моторно-рейкового транспорту:

  • Платформи типу УП-2 - 28 од.
  • Платформи вантажні типу УП-4 - 3 од.
  • Чотирьохвісна залізнична платформа транспортер - 1 од.
  • Платформа залізнична двохвісна - 1 од.

Фотографії

Депо "Дарниця". НефиДепо "Дарниця". Колійний розвиток.Вагони Єж у ТЧ-1 "Дарниця"Вагон Є на виході із нефу ТЧ-1 "Дарниця"Депо "Дарниця". Цех підйомочного ремонту.Депо "Дарниця". Цех підйомочного ремонту.Депо "Дарниця". Цех підйомочного ремонту. Колісні пари.Депо "Дарниця". Мийна машина.

Електродепо "Оболонь" (ТЧ-2)

Друге електродепо Київського метрополітену, що знаходиться на вул. Озерній, 3. Відкрито у 1988 році. На даний час обслуговує тільки Оболонсько-Теремківську лінію. В період 1989 ― 2007рр. депо було базою для відстою та поточного ремонту поїздів Сирецько-Печерської лінії.

Депо є потужним комплексом, що проводить комплексні роботи з експлуатації та обслуговування рухомого складу.

До депо приписані такі типи рухомого складу:

  • 81-717/714 ― з 1979 р.;
  • Електропоїзд "Славутич" ― 81-553.3/554.3/555.3 з асинхронним тяговим приводом;
  • Контактно-аккумуляторний електровоз на базі вагону типу 81-710.

17 червня 2006 до електродепо "Оболонь" надійшов на випробування п’ятивагонний склад з вагонів серії 81-7021/7022 виробництва ОАО “Крюківський вагонобудівний завод”. Після проведення пусконалагоджувалиних робіт, зчеп було передено для експлуатації в електродепо "Харківське".

Фотографії

Депо "Оболонь". Нефи.Депо "Оболонь".Поїзд вир-ва КВЗПоїзд типу "Славутич"

Електродепо "Харківське" (ТЧ-3)

Введено в експлуатацію 23 серпня 2007 р. Розташоване за адресою вул. Бориспільська, 20а (поблизу ст. "Червоний хутір").  Головний виробничий корпус обладнаний новим сучасним технологічним обладнанням:

  • Єдиним у СНД токарним верстатом з автоматичним діагностичним обладнанням „Talgo” для діагностування та обточки колісних пар вагонів, який дозволяє збільшити кількість циклів обточки колісних пар;
  • Окремим спеціалізованим робочим місцем з кантувачем рам візків для виконання робіт по ремонту рам візків;
  • Цехом продувки вагонів;
  • Цехом підйомочного ремонту вагонів;
  • Окремими спеціалізованими місцями для виконання ремонтів ПР-2 та ПР-1;
  • Мийною машиною для мийки вагонів метрополітену;
  • Автоматичними розпашними воротами з тепловими завісами.

На виробничих дільницях встановлено передове спеціалізоване технологічне обладнання для ремонту та ревізії вузлів рухомого складу. Комплекс побудовано з використанням кращих технологій будівництва та енергозбереження. На території електродепо влаштовані: сучасна автономна газова котельня, відокремлені очисні споруди та поворотне коло для розвороту вагонів. На компресорній станції встановлені сучасні гвинтові компресори з великою продуктивністю. Блоки головного виробничого та адміністративно-побутового корпусів виконані з легких металоконструкцій. У будівлях та спорудах електродепо використовується сучасні системи диспетчеризації, охоронно-тривожної та пожежної сигналізації, системи пожежегасіння, опалення, вентиляції, та кондиціювання. Територія по периметру електродепо та внутрішній майданчик обладнанні відеокамерами спостереження.

В електродепо також знаходиться вагон-музей (тип Д), який був у складі пробного поїзда 22 жовтня 1960 року.

Фотографії

 

Більше фото всіх депо можна побачити у фотогалереї.

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»