Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Служба рухомого складу

Атлас Віктор АнатолійовичНачальник Атлас Віктор Анатолійович

Службу рухомого складу було створено у 1959 році разом з ініціативною групою, що займалася підготовкою до пуску першої дільниці Святошино-Броварської лінії Київського метрополітену. Нині Служба координує роботу своїх підрозділів: електродепо “Дарниця”, “Оболонь”, “Харківське” та Вагоноремонтний завод. Інвентарний парк рухомого складу налічує 817 пасажирських вагонів. Кожного дня електродепо видають на лінії понад шістсот вагонів. Щороку Вагоноремонтний завод виконує близько двохсот ремонтів вагонів різного обсягу. Всі дії керівництва та працівників Служби спрямовані на забезпечення безпечного та безперебійного руху поїздів щляхом утримання в технічно-справному стані рухомого складу, вжиття оперативних заходів з усунення порушень в роботі рухомого складу, поліпшення технології ремонту та підвищення його якості.

Основні функції служби:

  • організація безперебійного і безпечного руху поїздів на лініях метрополітену з встановленими швидкостями та розмірами руху;
  • організація безперебійної та безвідмовної роботи спеціального рухомого складу;
  • організація роботи щодо обслуговування, ремонту, модернізації електрорухомого та спеціального рухомого складу, впровадження досягнень науки і техніки, прогресивних технологій, автоматизації і механізації виробничих процесів, науково-технічних програм;
  • контроль якості обслуговування, ремонту, модернізації та експлуатації рухомого складу відповідно до Правил технічної експлуатації метрополітенів, діючих інструкцій та інших нормативних документів.

 

Структура служби:

  • технічний відділ;
  • сектор експлуатації та безпеки руху поїздів метрополітену;
  • сектор ремонту вагонів.

Впровадження і використання нових технологій та нової техніки:

  • система безпеки руху поїздів та регулювання швидкості АРШ-ДАУ АРШ на вагонах серії «Еж» та 81-502;
  • система безпеки руху поїздів та регулювання швидкості АРШ «Дніпро» на вагонах серії 81-717;
  • виготовлення суцільнокатаних коліс на Нижньодніпровському трубопрокатному заводі (м. Дніпропетровськ);
  • виготовлення гальмівних колодок на ВАТ «Трібо» (м. Біла Церква);
  • гучномовне оповіщення пасажирів на базі некінематичних радіоінформаторів;
  • поїзний зв’язок на базі радіостанції «Моторола»;
  • демонтаж кабіни машиніста на проміжних вагонах серії «Е» та їх модифікаціях;
  • введення в експлуатацію потяга з асинхронним приводом;
  • проведення з Державним науково-дослідним інститутом вагонобудування (м. Кременчук) експертизи вагонів серії «Е» з метою подовження терміну експлуатації їх на 15 років;
  • обладнання вагонів блоками живлення БЕНЦ 970/80-60;
  • введення в експлуатацію потягу з обладнанням вагонів блоками реєстрації параметрів руху поїздів;
  • складання на виробничих майданчиках метрополітену вагонів серії 81-717, 81-714;
  • модернізація повідкових рам візків вагонів з метою подовження терміну експлуатації їх на 15 років згідно технічних умов розроблених інститутом електрозварювання ім. Є.О. Патона (м. Київ);
  • модернізація шпінтонних рам візків вагонів з метою подовження терміну експлуатації їх на 7 років згідно технічних умов, розроблених інститутом електрозварювання ім. Є.О. Патона (м. Київ);
  • реєстрація параметрів сушки елементів електричних машин;
  • діагностика стану ізоляції елементів електричних машин;
  • перед експлуатаційна підготовка підшипників імпульсним магніто турбулентним методом;
  • ремонтні варіанти внутрішніх кілець буксових підшипників та підшипників редуктора колісних пар;
  • комп’ютерна система перед рейсового огляду локомотивних бригад;
  • комп’ютерний комплекс професійного відбору машиністів;
  • тренажер машиніста електропоїзда в технічній школі;
  • виробництво нового дослідного потягу на ВАТ «Крюковський вагонобудівний завод» (м. Кременчук);
  • мастило марки «Метрол» в підшипникових вузлах колісних пар та тягових двигунах;
  • пристрій блокування відкриття дверей пасажирських салонів під час руху поїзда;
  • комплексна модернізація вагонів типу «Е» та їх модифікацій з впровадженням асинхронного тягового приводу.

Фотографії

Депо "Дарниця"Депо "Оболонь"Депо "Харківське"

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»