Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Стратегічно важливий об’єкт

Уряд вніс Київський метрополітен до переліку тих, що не підлягають приватизації
Уряд України вніс Київський метрополітен до переліку стратегічних об'єктів, які мають важливе значення для економіки і безпеки держави. Адже щодня найшвидшим і найбезпечнішим видом громадського транспорту користується майже 1,8 млн пасажирів. Згідно з документом, столичну підземку заборонено приватизувати. Керівництво міста та підприємства підтримує рішення Кабінету Міністрів та сподівається, що незабаром депутати Верховної Ради ухвалять ще й Закон "Про метрополітен". Цей документ наразі на розгляді у профільних комітетах та комісіях.
 
Кабінет Міністрів України включив до переліку об'єктів, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки країни, комунальне підприємство "Київський метрополітен". Про це йдеться у постанові уряду від 9 червня 2010 року № 413. Згідно з документом та відповідно до чинного законодавства, об'єкти, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки країни, не підлягають приватизації. Нагадаємо, що у квітні Кабмін затвердив перелік стратегічно важливих інвестиційних проектів, спрямованих на забезпечення виконання Києвом функцій столиці України, зокрема тих, що передбачені програмою підготовки і проведення у місті фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу. Всі внесені до переліку об'єкти потребують першочергового фінансування у 2010-2012 роках. Серед них і столична підземка. Так, на будівництво ділянки Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену в Києві між станціями "Либідська" та "Виставковий центр" нинішнього року з держбюджету виділено 300 млн грн, з місцевого бюджету — 76 млн 683 тис. грн. У 2011-му — 1 млрд 169 млн 490,6 тис. грн.
 
"Прийнято державницьке рішення, якого ми довго очікували,— переконаний заступник голови КМДА Валерій Міронов.— Незрозумілою була позиція попередньої влади щодо Київського метрополітену. Адже підприємство щоденно надає транспортні послуги майже 1,8 мільйона пасажирам". Валерій Міронов додав, що водночас столична підземка та керівництво міста з нетерпінням очікують ще на одне важливе рішення державного значення. "Маю на увазі ухвалення Верховною Радою України Закону "Про метрополітен", який уже роками перебуває на розгляді у профільних комітетах та комісіях,— зазначив посадовець.— Сподіваємося, вже найближчим часом щодо згаданого закону також буде позитивне рішення".
 
Нагадаємо, що КП "Київський метрополітен" є багатопрофільним підприємством, сучасним складним інженерним комплексом. У його складі діють 11 експлуатаційних служб, 3 електродепо, майстерні з ремонту рухомого складу, дирекція будівництва метрополітену. Нині метрополітен складається з трьох ліній загальною довжиною майже шістдесят кілометрів і має 46 станцій ("Львівська брама" і "Теличка" побудовані, але ще не працюють), на яких пасажирів обслуговують п'ятивагонні поїзди. В центрі міста лінії мають три пересадочні вузли.
 
Автор: Віталій Курінний
Джерело: Хрещатик, 15.06.10

Ваша оцінка: Ні Середня оцінка: 3.7 (3 голоси)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»