Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Начальник Київського метрополітену Володимир Федоренко провів брифінг

5 січня 2012 року начальник КП "Київський метрополітен" Володимир Федоренко провів незапланований брифінг для представників засобів масової інформації у відповідь на акцію громадської кампанії "Форум порятунку Києва", що пройшла цього дня під будівлею Адміністрації метрополітену.

Оскільки акцію було присвячено звільненню підземних переходів від стихійної торгівлі, Володимир Іванович в деталях охарактеризував ситуацію з торгівлею у підземних переходах, що належать метрополітену. Як відомо, ці місця притягують торговців, тому що там щодня переміщується велика кількість людей, потенційних покупців. І хоча несанкціонованої торгівлі у переходах метрополітену значно менше, ніж у переходах інших балансоутримувачів, боротьба з нею ведеться безперервно і систематично як силами працівників метрополітену, так і співробітників міліції. До методів боротьби з цим явищем відноситься і озвучування інформації по гучномовному оповіщенню у метрополітені з проханням не купувати продукти у не пристосованих для їх продажу місцях, оскільки це небезпечно для здоров’я людей.

Журналістам було продемонстровано документальні підтвердження боротьби метрополітену зі стихійною торгівлею, це і листи-звернення до районних управлінь міліції з проханням навести порядок у підземних переходах, і статистичні дані про проведення рейдів з ліквідації місць такої торгівлі. При цьому начальник підземки наголосив на тому, що основна робота метрополітену – перевозити пасажирів, і на це повинні бути спрямовані зусилля працівників підприємства.

Володимир Федоренко закликав журналістів підтримати метрополітен, провівши роз’яснювальну роботу у своїх ЗМІ, тому що наявність стихійної торгівлі – велика проблема для працівників метрополітену, яка відволікає їх від виконання прямих обов’язків. "А в цілому, це тимчасова проблема суспільства, і вона з часом може відійти у минуле, як це сталося у деяких західних країнах, зокрема, Польщі" — зробив акцент начальник столичного метрополітену.

Середня оцінка: 5 (3 голоси)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»