Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Столичний метрополітен заговорив англійською

До 1 червня в усіх потягах київської підземки назви станцій оголошуватимуть мовою Шекспіра

У рамках підготовки до Євро-2012 в Київському метрополітені назви станцій та інформація оголошується двома мовами — українською та англійською. Перші п’ять потягів, де інформація звучить іноземною, вийшли на Святошинсько-Броварську лінію ще в понеділок. З кожним днем їх кількість збільшується, й до 1 червня весь рухомий склад підземки стане двомовним.

У столичному метро почали тестувати нову систему оповіщення пасажирів  англійською мовою. “Перші потяги з системою двомовного інформування пасажирів вийшли на Святошинсько-Броварську лінію в понеділок, 14 травня. Ще по п’ять таких потягів вчора курсували на Сирецько-Печерській і Куренівсько-Червоноармійській лініях”, — розповіла “Хрещатику” начальник прес-служби столичного метрополітену Надія Шумак.

Запис англійською мовою звучить відразу після українського варіанту, трохи голосніше, аби пасажири-іноземці могли краще почути інформацію. Іноземною дублюються не лише назви станцій, але й попереджуючі об’яви, на кшталт, “Обережно, двері зачиняються!”.

Щодня на лінії метрополітену виходитиме все більше потягів з двомовною системою інформування пасажирів, й, як запевняють в комунальному підприємстві, до 1 червня весь рухомий склад підземки стане двомовним. Зауважимо, на станціях уже з’явилися інформаційні табло та схеми англійською мовою.

Цікаво, що здійснення перекладу та озвучування матеріалу довірили справжньому професіоналу. Людина, яка пройшла відбір, відповідала усім поставленим вимогам — має правильну вимову, чітку артикуляцію та гарно поставлений голос. Перевагу, до речі, надали чоловічому голосу, адже його природне звучання в пасажирському транспорті є більш прийнятним та звичним для іноземців й викликає довіру. Поки що двомовне інформування громадян у метро діятиме під час футбольного чемпіонату Євро-2012, і чи залишиться воно й надалі — наразі невідомо. У столичній підземці кажуть, що вивчатимуть відгуки пасажирів. Якщо буде необхідність — залишать.

До слова, у столичному метрополітені запевняють, що докладають чимало зусиль для забезпечення комфортних умов та зручного орієнтування пасажирів-іноземців у інфраструктурі підземної транспортної мережі столиці.

Джерело: Хрещатик, 16.05.12, http://www.kreschatic.kiev.ua/ua/4085/art/1337106266.html

Ваша оцінка: Ні Середня оцінка: 2.3 (3 голоси)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»