Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Метрополітен влаштував День відкритих дверей

Відвідувачам показали кабінет диспетчера, який контролює усю роботу підземки

Учора КП “Київський метрополітен” влаштував  День відкритих дверей, приурочений до Дня міста. Для відвідувачів організували екскурсії Єдиним диспетчерським центром, де розташовано п’ять диспетчерських дільниць, які контролюють усю роботу столичної підземки.

Єдиний диспетчерський центр розташований у будинку неподалік станції метро “Площа Льва Толстого”. Аби потрапити туди на екскурсію, відвідувачам потрібно записатися заздалегідь і мати при собі паспорт — такі внутрішні вимоги.

Відвідувачів привітав начальник КП “Київський метрополітен” Володимир Федоренко, який розповів про діяльність Єдиного диспетчерського центру, що складається з п’яти диспетчерських дільниць. “Такі акції, як День відкритих дверей, ми проводимо не вперше,— розповів “Хрещатику” Володимир Федоренко.— Сподіваємося, що чим більше киян знатимуть про нашу роботу, її специфіку, тим бережливіше ставитимуться до столичної підземки”.

У більшості працівників Єдиного диспетчерського центру зміна триває 12 годин, тому у приміщенні передбачено і кімнату для релаксації, а в одному із залів навіть є спортивні тренажери, аби люди могли хоча б хвильку відпочити, бо робота у диспетчерів відповідальна і напружена. Так, коли групі відвідувачів розповідали про роботу екскалаторної служби, до диспетчера надійшло повідомлення про падіння людини з ескалатора на станції метро “Площа Льва Толстого”, протягом кількох хвилин диспетчер викликав швидку — і було відновлено роботу ескалатора. “Зупинки ескалатора у нас трапляються досить часто,— розповів начальник ескалаторної служби Микола М’ягкий.— Монети, скоби і колеса візків, пустощі дітей на ескалаторі та погане самопочуття пасажирів літнього віку — ось головні причини їх зупинки”.

Показали відвідувачам і кабінет чергового по метрополітену. У невелику кімнату надходить уся оперативна інформація про роботу підземки. Крім того, завдяки відеокамерам, встановленим на станціях, черговий може побачити, що діється і поблизу кас продажу жетонів, і на платформах, і у вестибюлях. До речі, диспетчер має зв’язок з усіма міськими службами — швидкою, міліцією, рятувальниками, “Київводоканалом” та “Київенерго”.

“Ми вже майже завершили підготовку до Євро-2012. Встановили інформаційні покажчики та впровадили оголошення у вагонах англійською. Витратили на це близько 286 тисяч гривень,— розповів “Хрещатику” начальник Служби руху Сергій Ткачук.— До речі, у дні матчів Євро-2012 підземка працюватиме на 2 години довше, а у звичайні дні роботи фан-зони — на годину”.

Джерело: Хрещатик, 25.05.12, http://www.kreschatic.kiev.ua/ua/4091/art/1337883779.html

Ваша оцінка: Ні Середня оцінка: 1 (2 голоси)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»