Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Станція "Іподром" на 50 % готова до відкриття

Вже у серпні тут розпочнуть оздоблювальні роботи.

Роботи з будівництва станцій метро “Іподром” та “Теремки”, які після їх відкриття завершать Куренівсько-Червоноармійську лінію столичного метрополітену, тривають за графіком. Так, станція “Іподром” готова на 50 %, й незабаром тут розпочнуться оздоблювальні роботи. Метробудівці запевняють, що об’єкт здадуть в експлуатацію у жовтні. Також тривають роботи з прокладання тунелів до останньої зупинки підземки південного напрямку — станції “Теремки”.

Відкриття обох об’єктів значно поліпшить транспортне обслуговування житлового масиву Теремки, де проживає близько 200 тис. мешканців. Чекати метро киянам залишилось недовго. Одну із станцій, “Іподром”, планують відкрити уже в жовтні, другу, “Теремки”, — до кінця року. Нині масштабні роботи тривають на станції “Іподром”. Щодня близько 400 робітників працюють тут у три зміни. Виконувати роботи метробудівцям доводиться у дуже складних технологічних умовах, адже на цій території знаходяться притоки річки Либідь та великі пливуни. Тож зупинити роботи хоча б на годину просто неможливо.

Зазначимо, станція “Іподром” знаходиться на глибині 12 м, тунелі місцями прокладено на глибині до 20 м. За словами заступника генерального директора ПАТ “Київметробуд” Леоніда Михайлюка, станція “Іподром” збудована на 50 %. “До кінця липня ми змонтуємо половину конструкцій станції і з серпня розпочнемо оздоблювальні роботи, паралельно продовжуючи монтувати решту конструкцій. А у вересні розпочнемо благоустрій території навколо об’єкту”,— зазначив “Хрещатику” Леонід Олександрович.
Додамо, між станціями “Виставковий центр” та “Іподром” також завершені усі роботи з прокладання перегінних тунелів в обидва напрямки, змонтовані колії й прокладені всі необхідні комунікації.

“Наші механізовані комплекси пройшли 50 % перегінних тунелів між станціями “Іподром” й “Теремки” в обидва напрямки. Й продовжують рухатись далі. Один тунель ми плануємо закінчити на початку жовтня, другий — до листопада”,— розповідає Леонід Михайлюк.

За його словами, орієнтовна вартість введення в експлуатацію обох об’єктів складає 1,5 млрд грн — 660 млн грн на будівництво станції “Іподром” й 840 млн грн — на “Теремки”. При ритмічному фінансуванні обидві станції вдасться ввести в експлуатацію вчасно.

До речі, виділення коштів на будівництво столичного метро перебуває на постійному контролі уряду. Так, прем’єр-міністр України Микола Азаров вважає, що на будівництво нових станцій метрополітену в Києві необхідно щомісячно виділяти 100 млн грн. “Дуже важко будувати метро. 100 млн грн щомісяця потрібно виділяти на будівництво нових станцій”,— зазначив днями Микола Азаров.

Додамо, після завершення будівництва станцій “Іподром” та “Теремки” у столиці планують реалізувати масштабний проект з будівництва четвертої лінії метрополітену в напрямку житлового масиву Вигурівщина-Троєщина. Першу станцію на Троєщину планують відкрити у наступному році.

Джерело: Хрещатик, 25.07.2012, http://www.kreschatic.kiev.ua/ua/4118/art/1343157717.html

Ваша оцінка: Ні Середня оцінка: 1 (2 голоси)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»