Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Працівники столичного метро безкоштовно провели екскурсію в Харківське депо

Столична підземка відкриває свої таємниці. Працівники метро абсолютно безкоштовно провели екскурсію в Харківське депо. Показали, з чого складається рухомий склад, як його обслуговують і навіть миють. Влад Сокольцов розкаже деталі.

Дитяча мрія побувати в кабіні машиніста метро для всіх присутніх сьогодні стала реальністю.

Тут розмаїття клавіш, тумблерів та важелів. Усі вони потрібні, щоб забезпечити рух поїзда. Нічого зайвого - все лише необхідне. 

Володимир Андріяш, машиніст:

- Контроллер машиниста, который управляет работой электросхемы, через вот этот вот ящик.

На приладній панелі - безліч кнопкок. Натиснувши оці, машиніст сповіщає пасажирів про наступну станцію.

- Обережно двері зачиняються. Наступна станція Бориспільська.

- Двери отпустить, информация о том, что поезд дальше не едет, освободить вагоны. И ускорить посадку, потому что у нас пассажиропоток очень большой.

Та бувають випадки, коли з технічних причин радіо не спрацьовує. Тоді в пасажирів є шанс почути голос машиніста.

Володимир Андріяш, машиніст:

- Микрофон громкого оповещения, который работает на салон. В случае неисправности информатора мы переходим на индивидуальное объявление станций.

У самому ж депо вагони щодня перевіряють на справність. Харківське приймає потяги, що курсують Сирецько-печерською лінією. Одночасно може вмістити 200 вагонів. Це депо - наймолодше й найсучасніше з усіх столичних, оснащене за останнім словом техніки. Чого тільки варта оця мийка. Її кожен поїзд "відвідує" принаймні 5 разів на місяць.

Андрій Мілєщєнко, заступник начальника електродепо з ремонту:

- Вагон перед тем, как заезжает на мойку, проходит рамку распыления, где он полностью омывается водой, после чего щетки имеют специальные форсунки подачи мыльного раствора. Вся поверхность состава она омывается с помощью этого раствора, и состав заезжает до упора, пока все вагоны не омоются. После этого состав едет в обратном направлении и с помощью двух рамок с форсунками полностью смывается мыльный раствор. Расход воды в этой машине минимален. Она экономична.

Рельси в депо не під напругою. Щоб завести потяг, струм до нього подають за допомогою отакої вудочки.

Володимир Пашко, начальник електродепо "Харківське":

- Подается напряжение через разъединитель на контактный рельс, вверху который находится, с контактного рельса маневровый машинист одевает удочку на палец токоприемника и таким образом состав передвигается вместе с удочкой и вагон выходит из дэпо.

Побачити роботу підземки зсередини можна раз на три місяці. Дні відкритих дверей проводять для всіх охочих. Окрім харківського раніше показали дарницьке депо та інженерний корпус. Однак самі працівники метро такі екскурсії вважають не зовсім безпечними, адже навкруги напруга. Тож пускають "за лаштунки" лише тих, кому виповнилося 18.

Перший національний, 25.07.2013, http://1tv.com.ua/ru/news/2013/07/25/43075

Ваша оцінка: Ні Середня оцінка: 1 (2 голоси)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»