Вт, 17/12/2019 - 13:09
Шановні пасажири!
Про вчорашні проблеми в роботі оплати проїзду.
Зараз фахівці метрополітену та КП "ГІОЦ" (оператора системи е-квитка) детально вивчають випадок та розробляють механізми недопущення подібних збоїв у роботі.
За попередніми даними через перенавантаження вийшло з ладу обладнання підземки. Найближчим часом оператор системи е-квитка КП "ГІОЦ" запустить резервну мережу.
Спеціалісти вирішують технічні, організаційні та юридичні питання для того щоб подібна #зрада більше не повторилася.
Звісно, ми не зможемо змінити ваш вчорашній зіпсований настрій, але ми продовжимо робити все, щоб якнайшвидше довозити вас у потрібні вам місця!