Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

До уваги пасажирів! Про оплату проїзду

Шановні пасажири!
Про вчорашні проблеми в роботі оплати проїзду.

Зараз фахівці метрополітену та КП "ГІОЦ" (оператора системи е-квитка) детально вивчають випадок та розробляють механізми недопущення подібних збоїв у роботі.

За попередніми даними через перенавантаження вийшло з ладу обладнання підземки. Найближчим часом оператор системи е-квитка КП "ГІОЦ" запустить резервну мережу.

Спеціалісти вирішують технічні, організаційні та юридичні питання для того щоб подібна #зрада більше не повторилася.

Звісно, ми не зможемо змінити ваш вчорашній зіпсований настрій, але ми продовжимо робити все, щоб якнайшвидше довозити вас у потрібні вам місця!

Середня оцінка: 1.6 (36 голосів )

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»