Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Юрій Назаров: «Ми врахуємо пропозиції тестувальників е-квитка під час вдосконалення сервісу»

У Києві завершилося тестування Kyiv Smart Card. У рамках тестування активні кияни перевіряли готовність столиці до офіційного запуску єдиного електронного квитка, яке відбудеться 1 квітня.

Сьогодні Київ – це найчисельніша транспортна система України, якою щодня користується 1,5 млн пасажирів. Якісне функціонування е-квитка є запорукою активного життя в місті. Щоб переконатися в ефективній роботі квитка, а також заздалегідь виявити й виправити можливі недоліки, команда Kyiv Smart City спільно із Департаментом інформаційно-комунікаційних технологій КМДА запропонували киянам долучитися до перевірки транспортної картки.

«Протягом місяця 200 учасників безкоштовно користувалися Kyiv Smart Card у всіх видах громадського транспорту та ділилися враженнями у блогах на Facebook під хештегом #ятестуюеквиток. Усього наша команда отримала понад 3000 заявок на участь у тестуванні. Для об’єктивності дослідження обрали представників різних категорій населення. Ми врахуємо пропозиції тестувальників е-квитка під час вдосконалення сервісу», – повідомив директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрій Назаров.

Під час пересування містом на громадському транспорті тестувальники звертали увагу на такі параметри:

  • зручність е-квитка для пасажирів;
  • швидкість роботи турнікетів і валідаторів;
  • переваги і недоліки системи;
  • економію часу і коштів;
  • доступність Kyiv Smart Card у точках продажів;
  • оперативність і ефективність служби підтримки;
  • способи поповнення транспортної картки;
  • систему контролю транспортної картки в додатку Kyiv Smart City.

Незабаром будуть презентовані результати тестування в форматі відповідей на актуальні запитання містян. Учасників та інших киян поінформують про виявлені недоліки системи та терміни, у рамках яких технічна команда зможе їх усунути задля зручності пасажирів.

Команда Kyiv Smart City висловлює щиру подяку всім учасникам тестування, які відгукнулися і допомогли покращити сервіс єдиного електронного квитка. Активні кияни підтримували зв’язок із технічною підтримкою в режимі реального часу 24/7, записували кумедні відео та ділилися новинами в соціальних мережах. Бажання мешканців міста брати участь у процесах його вдосконалення є імпульсом для нових проектів із залученням громадськості.

Середня оцінка: 1.4 (11 голосів )

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»