Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Минулого тижня столичним метро скористалися понад 4,5 мільйона пасажирів, із яких більше 1,1 мільйона – пільговики

Минулого тижня, 12-19 лютого, столичним метро скористалися понад 4,5 мільйона пасажирів, із яких більше 1,1 мільйона – пільговики. 

Також, минулого тижня фахівці профільної служби замінили 24 шпали та 38 напівшпалків у межах станційних колій, а також 37,5 м рейки. Крім того, триває плановий почерговий капітальний ремонт ескалаторів на станції «Палац спорту».

Продовжують і підготовчі та відновлювальні роботи на будівельному майданчику для подальшого ремонту перегінного тунелю між станціями «Деміївська» і «Либідська». Зокрема, підсилено склепіння тунелю зсередини, огороджено будівельний майданчик, перекладено більше 180 інженерних мереж електропостачання та зв’язку, а також триває влаштування розвантажувальних плит, якими переміщуватиметься важка будівельна техніка.

Інтервал руху поїздів у будні дні і в години пік становить 02:30-03:00 хвилини, у міжпікові – 05:00-05:30 хвилин. У вихідні дні інтервал між поїздами вдень – 6-7 хвилин. Звертаємо увагу, що рух поїздів «синьою» лінією здійснюється між станціями «Героїв Дніпра» – «Либідська», а між станціями «Теремки» – «Деміївська» працює «човниковий» рух поїздів з інтервалом 13 та 17 хвилин, залежно від напрямку руху. Детально про режим роботи за посиланням http://metro.kyiv.ua/node/7290.

Нагадаємо, що у столичному метрополітені доступні такі засоби оплати проїзду:

  • транспортна карта;
  • qr-квиток;
  • qr-код, згенерований у застосунку Київ Цифровий;
  • безконтактна банківська картка;
  • мобільні додатки ApplePay та Google Pay.

Оператором оплати проїзду у громадському транспорті визначено КП «ГІОЦ», тож у разі виникнення запитань необхідно телефонувати на гарячу лінію оператора: 044-366-55-55.

 

 

Середня оцінка: 4 (4 голоси)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»