Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Минулого тижня столичним метро скористалися понад 4,6 мільйона пасажирів, із яких майже 1,2 мільйона – пільговики

Минулого тижня столичним метро скористалися понад 4,6 мільйона пасажирів, із яких майже 1,2 мільйона – пільговики.

Також із 25 березня до 1 квітня фахівці профільної служби замінили 49 шпал, 23 бруси, 67 шт. підкладки типу «метро» та 25 метрів рейки. Крім того, триває плановий почерговий капітальний ремонт ескалаторів на станціях «Палац спорту» та «Шулявська».

Разом із тим, через недотримання пасажирами правил користування трапляються зупинки ескалаторів. Так, із різних причин відбулося 87 зупинок ескалаторів, зокрема 6 разів пасажири зупиняли ескалатор ручкою «стоп» без необхідності, 48 – для уникнення травмування, 29 – через потрапляння особистих речей. Закликаємо бути обачними та дотримуватися правил поведінки.

Інтервал руху поїздів у будні дні, в години пік становить 02:30-03:00 хвилини, у міжпікові – 05:00-05:30 хвилин. У вихідні дні інтервал між поїздами вдень – 6-7 хвилин. Звертаємо увагу, рух поїздів «синьою» лінією здійснюється між станціями «Героїв Дніпра» – «Либідська», а між станціями «Теремки» – «Деміївська» працює «човниковий» рух поїздів з інтервалом 13 та 17 хвилин, залежно від напрямку руху.

Детально про режим роботи за посиланням http://metro.kyiv.ua/node/7290.

Для пасажирів столичного метрополітену цілодобово працює довідковий центр за телефонами: 044-238-45-26, 050-448-91-71.

Водночас нагадаємо, що оператором оплати проїзду у громадському транспорті визначено КП «ГІОЦ», тож у разі виникнення запитань необхідно телефонувати на гарячу лінію оператора: 044-366-55-55.

 

Ще немає голосів

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»