Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Минулого тижня столичним метро скористалися майже 5 мільйонів пасажирів, із яких 1,2 мільйона – пільговики

Минулого тижня столичним метро скористалися майже 5 мільйонів пасажирів, із яких 1,2 мільйона – пільговики. 

На підприємстві проходять всі планові роботи з утримання інфраструктури, зокрема з 8 до 15 квітня фахівці профільної служби замінили 58 шпал та 4 бруси. Крім того, триває плановий почерговий капітальний ремонт ескалаторів на станціях «Палац спорту» та «Шулявська».

Водночас через недотримання пасажирами правил користування трапляються зупинки ескалаторів. Так, із різних причин минулого тижня відбулося 93 зупинки ескалаторів, зокрема 16 разів пасажири зупиняли ескалатор ручкою «стоп» без необхідності, 31 – для уникнення травмування, 20 – через потрапляння особистих речей. Закликаємо бути обачними та дотримуватися правил поведінки.

Інтервал руху поїздів у будні дні, в години пік становить 02:30-03:00 хвилини, в міжпікові – 05:00-05:30 хвилин. У вихідні дні інтервал між поїздами вдень – 6-7 хвилин. Звертаємо увагу, що рух поїздів «синьою» лінією здійснюється між станціями «Героїв Дніпра» – «Либідська», а між станціями «Теремки» – «Деміївська» працює «човниковий» рух поїздів з інтервалом 13 та 17 хвилин, залежно від напрямку руху. Детально про режим роботи за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/7290.

Минулого тижня на перейменованій станції «Площа Українських Героїв» розпочався монтаж нових літер. Наразі на колійних стінах встановили три комплекти назви станції з чотирьох необхідних. Зазначимо, що один напис має 26 символів і потребує часу для правильного та якісного монтажу. Крім того, такі роботи можуть проходити лише вночі, коли відсутні рух поїздів та напруга на контактній рейці.

Нагадуємо, для оперативної комунікації пасажирів із довідковим центром метро на платформах станцій запрацювали інформаційні стійки. Щоб отримати інформацію про роботу підземки, необхідно натиснути кнопку для виклику та дочекатися відповіді працівника центру. Пасажири можуть проконсультуватися, зокрема, з таких питань: режим роботи станцій, оплата проїзду, супровід маломобільних пасажирів, перевезення багажу тощо.

 

Середня оцінка: 5 (1 vote)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»